Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion będzie odpowiadać za PR Centralnego Portu Komunikacyjnego

Pod wspólną identyfikacją wizualną będzie funkcjonować m.in. Port Lotniczy "Solidarność" i „Solidarność” Koleje (fot. materiały prasowe)

Partner of Promotion będzie odpowiadać za public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego. Agencja wygrała postępowanie ofertowe.

Partner of Promotion ma opracować strategię komunikacyjną CPK, a także odpowiadać za komunikację w obszarach edukacji i CSR. W marcu agencja podpisała umowę z Polską Fundacją Narodową.

Podczas kongresu 590 w Rzeszowie została zaprezentowana identyfikacja wizualna CPK. Pod wspólnym znakiem będą funkcjonować m.in. Port Lotniczy „Solidarność” oraz „Solidarność” Koleje. 

Projekt CPK zakłada wybudowanie nowoczesnego lotniska, 37 km na zachód od Warszawy w okolicy Grodziska Mazowieckiego i sieci połączeń drogowych oraz kolejowych na terenie całego kraju.

(PD, 16.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.