Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion będzie odpowiadać za PR Centralnego Portu Komunikacyjnego

Pod wspólną identyfikacją wizualną będzie funkcjonować m.in. Port Lotniczy "Solidarność" i „Solidarność” Koleje (fot. materiały prasowe)

Partner of Promotion będzie odpowiadać za public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego. Agencja wygrała postępowanie ofertowe.

Partner of Promotion ma opracować strategię komunikacyjną CPK, a także odpowiadać za komunikację w obszarach edukacji i CSR. W marcu agencja podpisała umowę z Polską Fundacją Narodową.

Podczas kongresu 590 w Rzeszowie została zaprezentowana identyfikacja wizualna CPK. Pod wspólnym znakiem będą funkcjonować m.in. Port Lotniczy „Solidarność” oraz „Solidarność” Koleje. 

Projekt CPK zakłada wybudowanie nowoczesnego lotniska, 37 km na zachód od Warszawy w okolicy Grodziska Mazowieckiego i sieci połączeń drogowych oraz kolejowych na terenie całego kraju.

(PD, 16.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Finansowanie kampanii "Sprawiedliwe sądy" sprzeczne ze statutem PFN

Sąd uznał, że materiały PFN zatytułowane "Sędzia może kłamać bezkarnie" czy "Sędzia kradła spodnie" nie promują wizerunku Polski (fot. archiwum "Press"))

Polska Fundacja Narodowa, finansując kampanię "Sprawiedliwe sądy", działała niezgodnie ze swoim statutem – orzekł warszawski sąd. PFN zapowiada złożenie apelacji.

Warszawski sąd rejonowy wydał orzeczenie, w którym przyznał rację skarżącej działania PFN byłej już prezydent Warszawy Hannie Gronkiewicz-Waltz (prezydent stolicy jest jednym z dwóch organów sprawujących nadzór nad PFN; drugim jest minister kultury). Sąd stwierdził, że finansowanie kampanii "Sprawiedliwe sądy" przez PFN jest sprzeczne z celami jej działania opisanymi w statucie – podało RMF FM, które dotarło do uzasadnienia postanowienia sądu.

Fundacja wskazała, że finansując kampanię, realizowała statutowy cel, jakim jest "promocja i ochrona wizerunku Rzeczypospolitej Polskiej oraz polskiej gospodarki". "Nie sposób zgodzić się z takim stanowiskiem, jeśli się weźmie pod uwagę treści rozpowszechniane w trakcie krytycznej kampanii" – uznał sąd. Stwierdził, że materiały zatytułowane "Sędzia może kłamać bezkarnie" czy "Sędzia kradła spodnie" nie promują wizerunku Polski, ale go osłabiają, kreując oparty na jednostkowych przypadkach negatywny obraz władzy sądowniczej.

Fundacja zapowiada złożenie apelacji. "Wyłącznie wyższa instancja może racjonalnie ocenić zarzuty jednego z dwóch organów nadzoru determinowane odmienną optyką polityczną" – przekazało nam biuro prasowe PFN.

Polska Fundacja Narodowa została założona w 2016 roku przez 17 spółek skarbu państwa. W pierwszym roku działalności założyciele przeznaczyli na jej działalność 100 mln zł, a PFN zorganizowała kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", która szkalowała sędziów. Jej oficjalna strona internetowa Sprawiedliwesady.pl nie działa.

(GDYJ, 28.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY