Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl nie musi prostować informacji o kosztach sylwestra TVP

Sąd orzekł, że skoro stanowisko TVP zostało przedstawione w artykule, telewizja nie może się domagać sprostowania (screen sylwester.tvp.pl)

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie, że Wyborcza.pl nie musi publikować sprostowania informacji o kosztach organizacji sylwestra w Zakopanem. Domagała się tego Telewizja Polska.

Tekst Agnieszki Kublik "Morawiecki przyszedł, Kurski musi odejść? W PiS zaczepiają: »Słyszała pani, ile Sławomir dostał od TVP za jedną piosenkę?«" serwis Wyborcza.pl opublikował 15 stycznia 2018 roku. W leadzie tekstu napisano: "Sylwester w Zakopanem kosztował TVP blisko 10 mln zł, a Sławomir dostał ponad 100 tys. zł za wykonanie jednej piosenki? Tak mówią w PiS i są oburzeni".

Prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział na Twitterze proces. "TVP pozywa za niechlujne kłamstwa wyborcza.pl o rekordowym Sylwestrze TVP w Zakopanem. Nawet Despacito chcą zohydzić" - oświadczył wówczas.

TVP zamiast złożenia pozwu zażądała sprostowania, a gdy Agora odmówiła jego publikacji, sprawa trafiła do sądu.

Sąd Okręgowy w Warszawie 23 kwietnia w całości oddalił powództwo TVP. W środę Sąd Apelacyjny - jak poinformowała Wyborcza.pl - orzekł, że ponieważ stanowisko TVP zostało przedstawione w artykule, telewizja nie może się domagać publikacji sprostowania.

(KOZ, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.