Youtuberzy promują akcję Wawelu „Serce Rośnie”
Youtuberzy opowiadają o akcji na swoich kanałach (fot. materiały prasowe)
Twórcy kanałów LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3jxiom (wraz z ekipą Fantasy) i Billie Sparrow na YouTube zostali ambasadorami akcji producenta słodyczy Wawel – "Serce Rośnie".
W ramach współpracy z marką youtuberzy przez najbliższe tygodnie będą publikować na swoich kanałach filmy, w których opowiedzą o efektach akcji społeczno-konsumenckiej "Serce Rośnie".
Jest to już druga edycja akcji. Polega ona na tym, że za każdy kupiony produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem można przeznaczyć kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej "Mimo wszystko", Fundacji "Wawel z Rodziną", Akademii Przyszłości, Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty" i Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?". Marka przeznaczyła na ten cel 2,5 mln zł. Akcja potrwa do końca roku.
(IKO, 07.11.2018)