Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy promują akcję Wawelu „Serce Rośnie”

Youtuberzy opowiadają o akcji na swoich kanałach (fot. materiały prasowe)

Twórcy kanałów LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3jxiom (wraz z ekipą Fantasy) i Billie Sparrow na YouTube zostali ambasadorami akcji producenta słodyczy Wawel – "Serce Rośnie".

W ramach współpracy z marką youtuberzy przez najbliższe tygodnie będą publikować na swoich kanałach filmy, w których opowiedzą o efektach akcji społeczno-konsumenckiej "Serce Rośnie". 

Jest to już druga edycja akcji. Polega ona na tym, że za każdy kupiony produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem można przeznaczyć kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej "Mimo wszystko", Fundacji "Wawel z Rodziną", Akademii Przyszłości, Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty" i Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?". Marka przeznaczyła na ten cel 2,5 mln zł. Akcja potrwa do końca roku.

(IKO, 07.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion razem w kampanii

Trzy ambasadorki marki Adidas Women po raz pierwszy wystąpiły razem w kampanii (fot. materiały prasowe)

Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion, ambasadorki marki Adidas Women, po raz pierwszy wystąpiły razem w kampanii reklamowej. Z ich udziałem powstało wideo promujące kolekcję Statement Adidas Women.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiada dom produkcyjny High Noon, natomiast komunikacją zajmuje się agencja Tailor Made PR.

Wideo zostało opublikowane w mediach społecznościowych ambasadorek marki.

 

(AMS, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo