“NYT” ma ponad 3 mln cyfrowych prenumeratorów
05.11.2018, 12:35
W trzecim kwartale br. przychody wydawnictwa z tytułu e-subskrybcji wyniosły 101,2 mln dol.
W trzecim kwartale br. dziennik "The New York Times" zdobył 203 tys. cyfrowych prenumeratorów.
Jak poinformował wydawca nowojorskiej gazety, 143 tys. nowych e-subskrybentów zdecydowało się na zakup produktów newsowych. Pozostali nabyli dostęp do przepisów kucharskich i serwisów z krzyżówkami.
Łącznie z płatnych e-produktów z portfolio “NYT” korzysta już ponad 3 mln użytkowników (ponad 4 mln z prenumeratorami wersji drukowanej). W trzecim kwartale br. przychody wydawnictwa z tytułu e-subskrybcji wyniosły 101,2 mln dol. i były o 18 proc. niższe niż w tym okresie rok wcześniej.
(LL, 05.11.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










