Dział: RADIO

Dodano: Październik 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tok FM rezygnuje z pasma z Solską, Orlińskim, Passentem, Raczkiem i Sosnowskim

Jerzy Sosnowski, autor audycji "Nasłuchiwanie", poinformował na Facebooku, że zakończyła się jego współpraca z Tok FM (fot. Tomasz Rykaczewski dla "Press")

Radio Tok FM zrezygnowało z wieczornego pasma "Salon radia Tok FM", w którym audycje prowadzili Joanna Solska, Wojciech Orliński, Daniel Passent, Tomasz Raczek i Jerzy Sosnowski.

Jerzy Sosnowski, autor audycji "Nasłuchiwanie", poinformował na Facebooku, że zakończyła się jego współpraca z Tok FM. Jego program miał wrócić po wakacyjnej przerwie we wrześniu. "W końcu sierpnia okazało się, że ze względu na zbliżające się wybory samorządowe ten powrót został przesunięty na początek listopada. Dziś dowiedziałem się, że »Nasłuchiwania« nie będzie do końca grudnia, »a potem się zastanowimy«" - napisał na Facebooku. "No to ja jestem duży chłopiec i zastanowiłem się od razu. Wszystkim, którzy ze mną nasłuchiwali dźwięków świata, bardzo dziękuję za nasze poniedziałkowe wieczory" - skomentował Sosnowski.

Jak wyjaśnia rzeczniczka Agory Agata Staniszewska, po zakończeniu akcji "Usłysz swoje miasto" i drugiej turze wyborów samorządowych w wieczornej ramówce Tok FM o 20 będzie nadawany nowy program realizowany z udziałem słuchaczy. Od września w tym paśmie był emitowany "Hyde park", który - jak informuje Staniszewska - "spotkał się z wyjątkowym zainteresowaniem odbiorców i odniósł ogromny sukces". - W związku z tym na antenę stacji nie powrócą już audycje pasma "Salon radia Tok FM" - stwierdza rzeczniczka spółki.

W tym paśmie obok programu Jerzego Sosnowskiego "Nasłuchiwanie" nadawane były: "Teraz Solska!" Joanny Solskiej, "Piąteczek" Wojciecha Orlińskiego, "Goście Passenta" Daniela Passenta i "Szczerotok" Tomasza Raczka.

"Salon radia Tok FM" zadebiutował w ramówce stacji jesienią 2012 roku.

(KOZ, 26.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Październik 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”PB”: Czesi chcą sprzedać Eurozet

Firma Czech Media Invest, która w lipcu sfinalizowała przejęcie Eurozetu, teraz chce sprzedać polską spółkę - podał ”Puls Biznesu”.

"Czesi chcą sprzedać Radio Zet zaczynają już rozmowy na ten temat" - dowiedział się "Puls Biznesu" od źródła zbliżonego do Czech Media Invest. Osoba zbliżona do polskiej spółki potwierdza ”PB”: ”Właściciel grupy Eurozet myśli o jej sprzedaży. Do transakcji może dojść, jeśli tylko zaoferowana cena będzie satysfakcjonująca”.

”Z zasady nie komentujemy spekulacji dotyczących naszych akwizycji czy planów dotyczące sprzedaży aktywów — stwierdził członek zarządu Czech Media Invest Daniel Častvaj, cytowany przez gazetę.

Benbenek: Dawaliśmy publicznie sygnały, że Zetka nas interesuje

O tym, że Czech Media Invest może chcieć odsprzedaż Eurozet mówiono już, kiedy francuski Lagardère ogłosił, że sprzedaje radia w naszym regionie.

”Wydaje mi się, że docelowo będzie inny właściciel Eurozetu” - mówił Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR Media. Jednocześnie już wtedy deklarował: ”Dawaliśmy publicznie sygnały, że Zetka nas interesuje. Mam nadzieję, że jeżeli Czesi będą chcieli sprzedawać radia w poszczególnych krajach, będą się przyglądać każdemu rynkowi i szukać potencjalnych kupców. Jak się do nas zwrócą, na pewno będziemy negocjować”.

"Nie można wykluczyć czysto oportunistycznej transakcji, czyli zakupu z zamiarem odsprzedaży byłych aktywów radiowych Lagardère w poszczególnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej lokalnym graczom branżowym lub funduszom inwestycyjnym” - komentował wtedy ekspert rynku mediów Marek Sowa.

W 2017 roku Grupa Eurozet miała 171,93 mln zł przychodu (spadek o 2,9 proc. w porównaniu z 2016 rokiem) i 38,08 mln zł zysku netto (wzrost o 13,91 proc.). Należą do niej ogólnopolskie Radio Zet, ponadregionalne Antyradio oraz sieci Meloradio i Chillizet. Czech Media Invest wydaje dzienniki: "Blesk", tabloidowy "Aha!" i tematyczny "Sport"; magazyny prasowe (m.in. "Auto Tip", "Reflex"), serwisy internetowe (m.in. Info.cz, Blesk.cz, Isport.cz). Ma też dwie drukarnie, zajmuje się dystrybucją prasy i wydaje książki. Koncernem zarządza miliarder Daniel Křetínský.

(KOZ, 26.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo