Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Wiosna szykuje kampanię Szlachetnej Paczki, patroni zostają

Ks. Jacek Stryczek stracił funkcję po publikacji w Onecie reportażu "Tutaj nie jestem księdzem. Jak się pracuje w Szlachetnej Paczce" (screen: Onet.pl)

17 listopada wystartuje kampania społeczna Szlachetnej Paczki. Stowarzyszenie Wiosna liczy na wsparcie ambasadorów i partnerów oraz nie planuje specjalnych działań wizerunkowych w związku z kryzysem, jaki wywołała sprawa ks. Jacka Stryczka. Zdaniem ekspertów to właściwa strategia.

Stowarzyszenie Wiosna jest na etapie planowania kampanii społecznej Szlachetnej Paczki. Wystartuje ona 17 listopada, gdy zostanie otwarta internetowa baza rodzin, które czekają na pomoc. Kapania informacyjna potrwa do weekendu 8-9 grudnia, gdy odbędzie się finał XVIII edycji Szlachetnej Paczki, a wolontariusze dostarczą paczki potrzebującym.

– W tegorocznej kampanii Szlachetnej Paczki o projekcie będą opowiadać nasi ambasadorzy. Zdecydowana większość z nich zadeklarowała, że nadal będzie nas wspierać, bo byli i są z Paczką nie ze względu na to, kto stoi na jej czele – mówi Joanna Sadzik, nowa prezes Stowarzyszenia Wiosna.

Sadzik przejęła zarządzanie stowarzyszeniem po tym, jak do dymisji podał się ks. Jacek Stryczek. Odszedł po publikacji w Onecie reportażu Janusza Schwertnera "Tutaj nie jestem księdzem. Jak się pracuje w Szlachetnej Paczce". Autor opisał, jak kierujący stowarzyszeniem ks. Stryczek stosuje mobbing wobec pracowników stowarzyszenia

Eksperci pozytywnie oceniają pomysł Stowarzyszenia na kampanię informacyjną. – Stowarzyszenie nie powinno się tłumaczyć czy mówić o oczyszczeniu, bo zawiodła jedna osoba. Zresztą ks. Stryczek momentalnie odszedł. Stowarzyszenie powinno stawiać na informowanie o Szlachetnej Paczce i iść dalej. Nie ma powodu, aby ktokolwiek wypisywał się z pomagania – mówi Tomasz Bartnik, wiceprezes One Eleven.

Podobnego zdania jest Maciej Myśliwiec, medioznawca z agencji doradztwa reklamowego Social Sky, który zdecydowanie oddziela sprawę ks. Stryczka od Szlachetnej Paczki. – Media powinny wesprzeć ten program społeczny, przypomnieć, dlaczego Szlachetna Paczka jest ważna i pokazywać rodziny, którym można pomóc. Stowarzyszenie obrało dobrą strategię – mówi.

Patronami medialnymi Szlachetnej Paczki pozostają RMF FM i TVN. W ramówce stacji telewizyjnej pod koniec listopada znajdzie się program poświęcony inicjatywie. Także Agnieszka Skrzypek-Makowska, communications manager Ringier Axel Springer Polska, potwierdziła, że Onet, tak jak w minionych latach, pozostaje patronem medialnym "Szlachetnej Paczki".

(JOK, 19.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.