Dział: INTERNET

Dodano: Październik 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Stuhr uruchomił kanał na YouTube

(screen: YouTube/Maciej Stuhr to kanał)

"Maciej Stuhr to kanał" - tak brzmi nazwa nowego kanału uruchomionego na YouTube przez aktora.

Pierwszym filmem, który 10 października trafił na kanał YouTube Macieja Stuhra, jest krótkometrażowy "Milczenie polskich owiec". W rozmowie z Sebastianem Łupakiem z Wirtualnej Polski aktor powiedział: "Krótkie metraże rzadko pokazywane są w kinach i publiczność nie ma gdzie ich zobaczyć. YouTube to idealne miejsce dla takiego filmu".

Kolejnym ma być najpewniej "Ding Dong", produkcja zrealizowana  przez studentów IV roku aktorstwa Akademii Teatralnej w Warszawie. Aktor nie zdradził planów, jakie ma wobec nowego kanału.

(JOK, 15.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstała facebookowa Poradnia Influencer Marketingu

Inicjatorem grupy jest Kamil Bolek (fot. materiały prasowe)

Z inicjatywy Kamila Bolka, CMO w LifeTube, powstała Poradnia Influencer Marketingu, która zrzesza ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym.

Poradnia Influencer Marketingu to grupa na Facebooku działająca pod nazwą "Influencer marketing – panel ekspercki". Ma być miejscem wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą z szeroko pojętego influencer marketingu. Przesłane przez członków grupy pytania (należy wcześniej zarejestrować się) będą publikowane wraz z odpowiedzią eksperta.

Na pytania będą odpowiadać zaproszeni do projektu specjaliści w zakresie działań na YouTube, Instagramie, blogach, TikTok czy Facebooku, badacze internetu, eksperci wideo marketingu oraz twórcy internetowi. W projekt poza Kamilem Bolkiem zaangażowali się już: Janina Bąk (Janina Daily), Jan Zając (Sotrender), Maciej Budzich (Mediafun), Wojciech Kardyś (Good For You), Weronika Krzymińska (Gamellon), Aleksandra Szkiłądź (DDOB), Daniel Portka (Szeri by DDOB), Rafał Janik (DDOB), Adam Drzewicki (Matura to Bzdura), Patryk Brzozowski (Kameralnie).

(IKO, 16.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY