Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy & Mather likwiduje osobne spółki, tworzy kompetencyjne działy

Daniel Marciniak, head of content & design, na czele nowego działu w ramach Ogilvy & Mather (fot. materiały prasowe)

W wyniku globalnej strategii dotyczącej unifikacji wszystkich brandów w grupie pod parasolem marki Ogilvy, w agencji Ogilvy & Mather powstały trzy nowe działy.

W dziale kreacji agencji powstał nowy dział content & design. Jego celem ma być zapewnianie jakości materiałów wizualnych do wszystkich realizowanych przez agencję kampanii. Na czele nowej struktury, w której znaleźli się designerzy oraz web & motion designerzy, stanął Daniel Marciniak, head of content & design. Zespół liczy obecnie pięć osób: w jego skład wchodzą designerzy, motion designerzy, web developerzy, copywriterzy. Nowe osoby w zespole to graphic designerzy: Veronika Remez i Klaudia Boratyńska. Dział content & design pracuje m.in. dla takich klientów, jak: Decathlon, nju mobile, Książęce, Wedel, Philips.

Ponadto zespół technologiczny z Wrocławia (zatrudniający zespół developerów: frontend, backend, webdevelopment), dotychczas operujący pod nazwą JWT jako osobny brand, również został włączony jako dział technology studio do agencji Ogilvy & Mather. Zarządzany jest przez Jarosława Kosiorka, head of technology studio. Wcześniej wrocławską agencją JWT zarządzał Jerzy Kozyra, który zakończył współpracę z agencją.

Zmiany objęły studio produkcyjne Redworks, które również zostało połączone z agencją - nie ma już osobnej spółki, ale agencja zatrzymała kompetencje producentów agencyjnych w ramach Ogilvy. Dwie producentki: Aleksandra Główczyńska z byłego Redworks oraz Justyna Oracz-Hołocińska z JWT tworzą  Ogilvy Production Studio. Odpowiada ono za realizacje dla klientów agencji (Główczyńska za produkcje ATL, zaś Oracz-Hołocińska za wideo content). Anna Lewczuk, wcześniej  zarządzająca Redworks, rozstała się z firmą (obecnie w Neverest).
Agencje Ogilvy & Mather Poland oraz J. Walter Thompson  w marcu br. połączyły się na polskim rynku.  

(AMS, 11.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pomidory Łowicza pocięte jak obraz Banksy'ego

(kolaż: Facebook.com/Łowicz, Instagram.com/Banksy)

Firma Łowicz w oryginalny sposób nawiązała do głośnej na całym świecie akcji Banksy'ego. W promocyjnej grafice pomidory w puszce przechodzą przez niszczarkę ukrytą w ramie obrazu, by zmienić się w pomidory krojone.

Na profilu marki na Facebooku pojawił się post: „Całe czy krojone - pomidory Łowicz smakują jak milion dolarów!”. Uzupełnia go grafika z puszką całych pomidorów bez skórki umieszczonych w ramie obrazu, spod której wychodzą pomidory krojone. „Gotowanie to SZTUKA wyboru” - głosi hasło na grafice. 

To nawiązanie do wydarzenia z 6 października, gdy obraz artysty Banksy'ego chwilę po wylicytowaniu go za 1,4 mln dol. na aukcji Sotheby’s w Londynie został pocięty za pomocą niszczarki ukrytej w ramie. 

Banksy jest twórcą graffiti i murali, od lat skutecznie ukrywa swoją prawdziwą tożsamość. 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

Going, going, gone...

Post udostępniony przez Banksy (@banksy)

(PAZ, 11.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo