Dział: RADIO

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Eurozetem rozstaje się szef muzyczny Radia Zet

(fot. materiały prasowe)

Z Eurozetu odchodzi dyrektor muzyczny Radia Zet Zbigniew Zegler. Pełniącą obowiązki szefa muzycznego rozgłośni została Agnieszka Woźniak.

Zbigniew Zegler był dyrektorem muzycznym Radia Zet od czerwca 2017 roku. W stacji prowadził również audycję "Zet Zet w Radiu Zet".

Jak informuje rzeczniczka Eurozetu Małgorzata Kozieł, Zbigniew Zegler rozstaje się z firmą za porozumieniem stron.

Zegler w latach 2011-2015 był szefem muzycznym Programu I Polskiego Radia. Wcześniej był m.in. dyrektorem programowym w łódzkim Radiu Pogoda i Rock Radiu Śląsk oraz dyrektorem muzycznym Antyradia.

Agnieszka Woźniak, która została pełniącą obowiązki dyrektora muzycznego Radia Zet, w rozgłośni pracuje od 2010 roku. Początkowo była asystentką w dziale muzycznym, a ostatnio music programmerem.

W zeszłym tygodniu z Radia Zet odszedł redaktor naczelny Sławomir Assendi.

(KOZ, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa radia Tok FM z parodią wystąpienia prezydenta

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki (screen: Youtube.com/Radio Tok FM)

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Tok FM (Agora, Polityka) pod hasłem "Kimkolwiek jesteś". Jej elementem jest spot parodiujący wystąpienie prezydenta Andrzeja Dudy. 

Reklamy Tok FM będą emitowane w telewizji (TVN 24, Polsat, Polsat News, TVP Info), w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Polityka.pl, Gazeta.pl, Ipla, Wp.pl, NaTemat.pl, Tvn24.pl i media społecznościowe) i publikowane w prasie ("Polityka" i "Newsweek"). 

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych – Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media). Kampanię wspiera autopromocja na profilach redakcji Tok FM w mediach społecznościowych.

(GDYJ, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo