Artykuły na Weszlo.com z reklamami w formie quizów
Reklamy w formie tzw. questvertising pojawią się na Weszlo.com najpierw przy dłuższych tekstach (screen: Weszlo.com)
Serwis sportowy Weszlo.com wprowadzi do swoich tekstów reklamy w formie quizów i dobrowolną płatną subskrypcję dla czytelników.
Za nową formę reklam na Weszlo.com, tzw. questvertising, odpowiada firma Adquesto. Użytkownik po otwarciu artykułu będzie mógł przeczytać tylko część tekstu. Reszta będzie niedostępna do czasu udzielenia prawidłowej odpowiedzi w quizie związanym z treścią reklamy wyświetlonej na ekranie. W przypadku wyboru złej odpowiedzi czytelnik będzie musiał odczekać kilka sekund na kolejną próbę.
Czytelnicy, którzy będą chcieli przeczytać tekst w całości bez reklamy, będą mieli możliwość wykupienia subskrypcji - ok. 15 zł za miesiąc. Reklamy w formie tzw. questvertising pojawią się na Weszlo.com najpierw przy dłuższych tekstach.
Redaktor naczelny Krzysztof Stanowski zapewnia, że nowa forma reklamy pojawi się w serwisie w najbliższych dniach. - Nie ma jakiejś daty, którą sobie wyznaczyliśmy. Zrobimy to dość spontanicznie – mówi Stanowski.
(PD, 29.09.2018)