Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Jankowski będzie zarządzał marką T-Mobile, Katarzyna Grzywaczewska odchodzi

Krzysztof Jankowski będzie szefem nowego działu w T-Mobile – departamentu zarządzania marką.

Od 1 października działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez departament zarządzania marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. O odejściu z firmy zdecydowała Katarzyna Grzywaczewska, która kierowała departamentem komunikacji rynkowej przez ostatnie trzy lata.

Jankowski w ostatnim czasie pełnił funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu grupy Kenwood, gdzie był odpowiedzialny m.in. za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej, a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji. Wcześniej był globalnym brand marketing managerem w Reckitt Benckiser. Jankowski wraca do Polski po 10 latach, które spędził w Wielkiej Brytanii.  

(AMS, 19.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.