Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Golińska i Mikołaj Kunica w pionie wydawniczym Wirtualnej Polski

Małgorzata Golińska objęła stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie w Wirtualnej Polsce. Z kolei Mikołaj Kunica został dyrektorem zarządzającym oraz redaktorem naczelnym obszaru biznes. To nowo utworzone stanowiska. 

Oboje będą odpowiedzialni za rozwój, przygotowanie i realizowanie strategii dla podlegających im serwisów oraz zarządzanie nimi.

Golińska będzie odpowiadać m.in. za WP abcZdrowie, WP Turystyka, WP Kuchnia i WP Kobieta. Redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska, która ostatnio pełniła obowiązki naczelnej WP Kobieta.

Kunica przejmie zarządzanie serwisami Money.pl oraz WP Finanse. Nino Dżikija, dotychczas redaktor naczelna tych serwisów, została jego zastępczynią.

Małgorzata Golińska do Wirtualnej Polski przechodzi z Kino Polska TV, gdzie od lutego tego roku pełniła funkcję pełnomocnika zarządu ds. kanałów naziemnych. Wcześniej pracowała w ZPR Media jako wiceprezes i dyrektor zarządzający. Była dyrektor wydawniczą "Super Expressu", potem odpowiadała za telewizyjne produkcje rozrywkowe wszystkich kanałów grupy oraz za wprowadzenie na rynek kanału muzycznego Polo TV. Była również dyrektor zarządzającą bezpłatnej gazety codziennej „Metropol” oraz pracowała w Mindshare Polska jako media group manager.

Mikołaj Kunica przez ostatnie cztery lata pracował jako dyrektor ds. komunikacji. Najpierw w Polskich Inwestycjach Rozwojowych (obecnie Polski Fundusz Rozwoju), a później w Grupie Ergo Hestia. Wcześniej, przez ponad 20 lat, pracował w mediach. Był reporterem m.in. „Wiadomości” TVP, „Faktów” TVN i sekcji polskiej BBC. W TVN CNBC był m.in. szefem zespołu reporterów.

(PD, 19.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.