Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC promuje w kampanii internet 1 Gb/s

(screen: YouTube.com/UPC Polska)

Operator kablowy UPC Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą usługę internetową o prędkości 1 Gb/s.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampanię wspierać będą również akcje ambientowe oraz współpraca z influencerami – Sprawdzam Jak, viva-a-viva, Kabaretem Czwarta Fala oraz Fitlovers.

Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz GoldenSubmarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

(KOZ, 10.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Upday z wersją na tablety

Upday debiutowała w lutym 2016 roku z wersją niemiecką, brytyjską, francuską i polską (screen samsung.com)

Aplikacja newsowa Upday doczekała się wersji dedykowanej tabletom.

W 16 krajach, w tym w Polsce, aplikacja newsowa współtworzona przez koncern medialny Axel Springer i firmę Samsung będzie instalowana na nowych tabletach z portfolio tej ostatniej. Dotychczas Upday znajdowała się w startowym zestawie aplikacji w nowych smartfonach Samsunga.

Upday debiutowała w lutym 2016 roku z wersją niemiecką, brytyjską, francuską i polską. Obecnie jest ich 16. Z aplikacji korzysta 10 mln użytkowników dziennie.

(LL, 13.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY