Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC promuje w kampanii internet 1 Gb/s

(screen: YouTube.com/UPC Polska)

Operator kablowy UPC Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą usługę internetową o prędkości 1 Gb/s.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampanię wspierać będą również akcje ambientowe oraz współpraca z influencerami – Sprawdzam Jak, viva-a-viva, Kabaretem Czwarta Fala oraz Fitlovers.

Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz GoldenSubmarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

(KOZ, 10.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.