Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Wiedźmin” w Netfliksie w 2019 roku

Odtwórcą głównej roli w "Wiedźminie" będzie brytyjski aktor Henry Cavill (screen: twitter.com/LHissrich)

Serial „Wiedźmin” pojawi się na platformie Netflix już w przyszłym roku, o czym poinformowała showrunnerka, producentka i scenarzystka serii Lauren S. Hissrich.

Wcześniej serwisy internetowe spekulowały, że serial na podstawie sagi Andrzeja Sapkowskiego będzie można oglądać dopiero w 2020 roku.

Hissrich zamieściła na Twitterze grafikę, z której wynika, że produkcja będzie miała swoją premierę rok wcześniej. „Geralt z Rivii, zmutowany łowca potworów, szuka swojego miejsca w świecie, gdzie ludzie często okazują się gorsi niż najstraszniejsze monstra” – czytamy w opisie na grafice.

Na początku tygodnia poinformowano, że odtwórcą głównej roli będzie brytyjski aktor Henry Cavill, znany m.in. z roli Supermana w filmach „Man of Steel”, "Batman vs Superman: Świt sprawiedliwości" i "Justice League”.

(PD, 07.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Weszło chce zarabiać na treściach oraz uruchamia serwis o dziecięcym futbolu

Partnerem nowego serwisu Weszło jest firma Tymbark (screen: Junior.weszlo.com)

Sportowy serwis Weszlo.com w drugiej połowie września wprowadzi płatne subskrypcje. Działalność rozpoczął już serwis Weszło Junior, poświęcony piłce nożnej dzieci i młodzieży.

Wprowadzenie płatności za treści w serwisie zapowiedział w piątek na Twitterze Krzysztof Stanowski, założyciel i szef serwisów działających pod marką Weszło. „Wkrótce w tekstach na Weszło wdrożymy coś, co będzie jakby darmowym paywallem. Po przeczytaniu części tekstu klikasz w banalną odpowiedź dotyczącą widocznej reklamy i odsłania ci się cały artykuł. Będzie też można wykupić miesięczną subskrypcję (chyba 8 zł), która to skasuje. Myślę, że to idealna opcja na płatności za treści w internecie. Kto chce, ten traci dwie sekundy i ma wszystko za darmo (a nam płaci reklamodawca), a kto chce, ten nas wspiera tanim jak barszcz abonamentem i pomaga realizować kolejne projekty” - wyjaśnił Stanowski.

W rozmowie z „Presserwisem” poinformował, że zmiany w serwisie zostaną wprowadzone w drugiej połowie września. - Nie sądzę, abyśmy byli jedynym medium w polskim internecie, które będzie stosować to nowe rozwiązanie reklamowe, dlatego nie chcę wychodzić przed szereg i o nim opowiadać. Zrobią to jego twórcy. Wydaje mi się, że to rozwiązanie bardzo fair wobec naszych czytelników, które nie będzie dla nich uciążliwe - podkreśla Stanowski.

W pierwszym tygodniu września rodzina serwisów działających pod marką Weszło powiększyła się o kolejny. Do Weszlo.com, Eweszlo.pl, radia Weszlo FM oraz kanału youtubowego Weszło TV dołączył serwis Weszło Junior, poświęcony piłce nożnej dzieci i młodzieży, który działa pod adresem Junior.weszlo.com. - To jest nisza, którą postanowiliśmy zagospodarować. Do tego mamy świetnego partnera, czyli firmę Tymbark, od lat inwestującą w promocję poprzez piłkę dziecięcą - twierdzi Stanowski.

Materiały w serwisie zgrupowane są w kategoriach: Reportaże, Wywiady, Trening i szkolenie oraz Szkółki piłkarskie, która jest stale uzupełnianą bazą miejsc w całej Polsce, gdzie dzieci mogą trenować pod okiem trenerów. Oprócz podstawowych informacji adresowych każda szkółka w bazie ma link do strony internetowej, cennik, informacje o zapleczu szkoleniowym i sportowym oraz oceny w formie plusów i minusów przyznawane przez redakcję serwisu. Wraz ze startem rozgrywek najmłodszych będą publikowane reportaże oraz galerie z turniejów.

- Do tego projektu zatrudniliśmy kilka nowych osób. Są to pasjonaci i entuzjaści piłki dziecięcej i młodzieżowej, którzy mają u nas pełną swobodę działania - podkreśla szef Weszło.

(PAZ, 10.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo