Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w lipcu niższa niż w pierwszym półroczu

(fot.pixabay.com)

Spadki sprzedaży większości dzienników ogólnopolskich były w lipcu większe niż średnie spadki za całe pierwsze półrocze. Powodem niektórych mogły być problemy z dystrybucją w sieci Ruch.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w lipcu najwyższą średnią sprzedaż ogółem miał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - 228 630 egz. (spadek o 9,48 proc. wobec lipca 2017 roku). Na drugim miejscu był "Super Express" (ZPR Media) – 111 373 egz. (spadek o 12,64 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 87 231 egz. (spadek o 19,08 proc.).
 
Dwucyfrowy spadek odnotowały także: "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) - 34 640 (spadek o 10,57 proc.), "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) - 26 402 egz. (spadek o 11,62 proc.), "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) – 14 767 egz. (spadek o 20,27 proc.). 
 
Najmniejszy spadek średniej sprzedaży w lipcu br. wśród dzienników ogólnopolskich miał "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - o 1,69 proc., do 9489 egz. 
 

(JOK, 06.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.