Wydawca tygodnika "NIE" z 2,78 mln zł zysku w 2017 roku
Sprzedaż egzemplarzowa tygodnika była niższa od sprzedaży w 2016 roku o 170 tys. (screen: Nie.com.pl)
Spółka Urma zakończyła 2017 rok zyskiem netto w wysokości 2,78 mln zł – wynika ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym. Wydawca tygodnika "NIE" miał 3,85 mln przychodu netto ze sprzedaży i był on niższy o 9,96 proc. niż w 2016 roku.
Przychody ze sprzedaży wydawniczej przyniosły 3,80 mln zł, co oznacza spadek o 9,80 proc. Wzrosły natomiast przychody ze sprzedaży elektronicznej, wyniosły 47 tys. zł (wzrost o 32,24 proc.).
Główną część przychodów operacyjnych trwałych w wysokości 4,52 mln zł stanowił zysk ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych.
Przeciętne zatrudnienie w 2017 roku wyniosło 14 osób (siedmiu pracowników redakcji, siedmiu pracowników administracji).
W sprawozdaniu z działalności gospodarczej spółki podano, że w 2017 roku łączny nakład wszystkich wydań tygodnika "NIE" wyniósł 3,91 mln egzemplarzy, a sprzedaż 1,33 mln egzemplarzy. Sprzedaż egzemplarzowa była niższa od sprzedaży w 2016 roku o 170 tys. Tygodnik "NIE" sprzedawany był też w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
(JOK, 23.08.2018)