Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse wyda numer zerowy "National Geographic Kids"

Do każdego wydania "National Geographic Kids" będą dodawane plakaty lub mapy, karty kolekcjonerskie, naklejki 3D, gadżety, zabawki tematyczne (fot. materiały prasowe)

31 sierpnia, w nakładzie 40 tys. egzemplarzy, zadebiutuje magazyn dla dzieci "National Geographic Kids" (Edipresse). Do każdego wydania będą dołączane plakaty lub mapy, karty kolekcjonerskie, naklejki 3D, gadżety, zabawki tematyczne. Wydawca chce zbadać potencjał pisma. W 2019 roku ma ukazywać się jako miesięcznik.

"National Geographic Kids" to magazyn dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat, które interesują się zwierzętami, przyrodą i naukami ścisłymi, a na co dzień segregują śmieci i dbają o środowisko naturalne. Każde wydanie poświęcone będzie jednemu zagadnieniu. Numer zerowy dotyczyć ma ochrony środowiska.

W magazynie znajdą się następujące działy: Dziwne, ale prawdziwe, Niesamowite zwierzęta, Fajne wynalazki, Zakład, że tego nie wiesz?, Światowe rekordy Guinnessa, Niesamowici przyjaciele zwierząt, To czy tamto?, Strefa zabawy, Strefa sztuki oraz Konkurs.

"National Geographic Kids" będzie liczyć 44 strony w formacie 203 x 267 mm. Wydanie, które ukaże się w sierpniu, to numer zerowy, mający pokazać, jak planowana formuła sprawdzi się na rynku. Tytuł jako miesięcznik zadebiutuje w 2019 roku. W ciągu roku ukaże się dziesięć numerów, gdyż wydanie świąteczno-noworoczne, tak jak i wakacyjne będzie łączone.

Wejście na rynek numeru wsparte będzie kampanią telewizyjną (największe stacje dziecięce oraz telewizja National Geographic), prasową (m.in. "Mamo, To Ja", "Przyjaciółka", "Viva!", "Flesz"), online (serwisy tematyczne, YouTube, social media). W promocji wezmą też udział partnerzy licencyjni (Lego, Wydawnictwo Olesiejuk).

Poza tym w sierpniu wystartuje profil "National Geographic Kids" na Facebooku oraz strona dedykowana konkursom, z kolei w grudniu zacznie działać serwis internetowy.

Edipresse otrzymało licencję od polskiego przedstawiciela licencjodawcy, tj. National Geographic Partner, właściciela telewizji National Geographic, który udziela licencji na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

Niezmiennie wydawcą magazynów "National Geographic Polska" oraz "National Geographic Traveler" jest Burda International Polska. - W tym obszarze nic się nie zmienia – podkreśla Olga Sztąberska, senior business manager w segmencie podróże i nauka Burdy.

(JOK, 21.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze "Tygodnika Podhalańskiego" zebrali pieniądze na reportaż z Route 66

Beata Denis-Jastrzębska i Jarosław Jastrzębski, autorzy internetowej telewizji "Tygodnika Podhalańskiego", zbierali pieniądze na realizację projektu "Perć 66" (screen YouTube)

Beata Denis-Jastrzębska i Jarosław Jastrzębski, autorzy internetowej telewizji "Tygodnika Podhalańskiego" 24tp.pl, zebrali pieniądze na realizację projektu "Perć 66 - reportaż o góralach na Route 66".

Dziennikarze za pośrednictwem serwisu Polakpotrafi.pl chcieli zebrać 6 tys. zł. Cel udało się osiągnąć, zbiórka zakończyła się w poniedziałek. Dzięki zebranym pieniądzom pokonają Route 66 i zrobią reportaż o góralach ze Spisza, Podhala i Orawy, którzy osiedlili się na stałe w Stanach Zjednoczonych. Cała trasa liczy około pięciu tysięcy kilometrów. Bez wsparcia finansowego dziennikarze mogliby pokonać jedynie część drogi.

Dziennikarze wylecieli do Chicago 17 sierpnia. – W Chicago znaleźliśmy górali: Bruno Gąsienicę, Andrzeja Żeglenia i Andrzeja Fudalę, zapalonych motocyklistów. Wraz z nimi rozpoczęliśmy naszą podróż od znaku na Adams Street, legendarnego początku Route 66. Odprowadzili nas na motorach do Pontiac. Ruszamy do St.Louis, mamy nadzieję spotkać tam górali. Dzięki zbiórce pokonamy całą trasę – relacjonuje Beata Denis-Jastrzębska.

Reportaż ma zostać zamieszczony w listopadzie w telewizji internetowej 24tp.pl.

(JOK, 21.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo