Agnieszka Kosik dołączyła do Facebooka jako head of Poland
Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Kosik dołączyła do Facebooka jako head of Poland - odpowiada za rozwój działalności firmy na polskim rynku.
"Dołączenie Agnieszki, a zarazem utworzenie stanowiska head of Poland jest jasnym dowodem naszego silnego zaangażowania w Polsce, a także dużego znaczenia regionu Europy Środkowo-Wschodniej w strategii firmy" - tłumaczy w komunikacie prasowym Robert Bednarski, country director CEE, kierujący działalnością Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej.
Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (GroupM), a związana z tą grupą była od 2003 roku. Dwukrotnie zdobyła tytuł Adman Roku - w 2015 i 2016 roku. Konkurenci dostrzegali, że odważnie stawiała na nowe rozwiązania, szukając kolejnych źródeł biznesu. Skupiła się na poszerzaniu kompetencji digitalowych firmy i pozyskiwaniu nowych klientów, wzmocniła zespoły specjalistyczne zajmujące się m.in. działaniami display, social, search.
(IKO, 13.08.2018)