Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PFN, po fiasku "Polska 100", chce zrealizować projekt żeglarski "I love Poland"

Polska Fundacja Narodowa, po zerwaniu współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem i fiasku projektu "Polska 100", chce zrealizować projekt regat okołoziemskich w nowej formie, pod nazwą "I love Poland".

Na początku maja Polska Fundacja Narodowa informowała, że zerwała współpracę przy projekcie "Polska 100" z Mateuszem Kusznierewiczem i Fundacją Navigare. Projekt zakładał, że kierowana przez Kusznierewicza załoga opłynie Ziemię na zakupionym do tego celu i wyremontowanym jachcie. Miało to służyć promocji Polski z okazji stulecia niepodległości.

We wtorek serwis Magazynwiatr.pl otrzymał z biura prasowego Polskiej Fundacji Narodowej odpowiedzi, z których wynika, że teraz PFN chce zrealizować projekt w nowej odsłonie, pod nazwą "I love Poland". Jak podano, jacht zakupiony przez PFN ma przypłynąć do Polski jeszcze w sierpniu. "Polska Fundacja Narodowa od samego początku stawiała na regaty. Tego rodzaju imprezy odbywają się na całym świecie i przyciągają uwagę wielu tysięcy widzów. Chcemy by »I love Poland« pojawiał się w największych portach świata i w każdym z nich promował Polskę" - informuje PFN.

W połowie lipca Filip Rdesiński, były prezes Radia Poznań, został prezesem Polskiej Fundacji Narodowej. PFN została założona w 2016 roku przez 17 spółek Skarbu Państwa. Ma promować i chronić wizerunek Polski i polskiej gospodarki. W pierwszym roku działalności założyciele przeznaczyli na jej działalność 100 mln zł, a PFN zorganizowała kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", która szkalowała sędziów.

(GDYJ, 09.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Zaskurska prezesem ComPress

Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media od 2014 roku (fot. materiały prasowe)

Joanna Zaskurska została nowym prezesem agencji public relations ComPress, której większościowym udziałowcem jest Gremi Media. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Kowalczyka, który złożył rezygnację.

Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media (wydawca m.in. "Rzeczpospolitej"
i "Parkietu") od 2014 roku. Była szefem działu konferencji i szkoleń, a po dwóch latach została dyrektorem ds. sprzedaży i projektów specjalnych. Od kwietnia 2017 roku, wraz z Jarosławem Machockim kierowała także nową strukturą analityczną BFPContentLab, która łączy narzędzia analityczne wewnątrz Grupy Gremi. Od dwudziestu lat związana jest zawodowo z branżą medialną, głównie z tytułami gospodarczymi, m.in. z wydawnictwami Bonnier Business Polska oraz Infor.

50,01 proc. akcji w ComPress ma Gremi Media.

Kowalczyk zrezygnował z funkcji prezesa 9 sierpnia. Był prezesem ComPress od lipca 2017 roku. Z grupą Gremi Media związany od 2007 roku. Jako dyrektor generalny ds. komercyjnych Gremi Media odpowiadał za wszystkie działy sprzedażowe. Wcześniej jako Group Head of Digital przez trzy lata odpowiadał za cyfrową transformację grupy, platformy, cyfrowe przychody i sprzedaż treści. 

"Z Grupą Gremi Media byłem związany ponad dziesięć lat i był to fantastyczny czas. Teraz chciałbym skupić się wyłącznie na przedsięwzięciach, których główną osią jest digital. Mam kilka interesujących projektów w które zamierzam się zaangażować” - zapowiada Marcin Kowalczyk. 

(GDYJ, 10.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo