Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pilar Boschetto i Juan Aponte w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt

Argentynka i Kolumbijczyk pracują w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt (fot. materiały prasowe)

Pilar Boschetto, art director, i Juan Aponte, senior copywriter - absolwenci Brother School of Creativity w Barcelonie - w ramach Talent Programu dołączyli do działu kreacji 180heartbeats +Jung von Matt.

Argentynka Pilar Boschetto doświadczenie zdobywała w Y&R Barcelona - tworzyła projekty dla marki Activia, i w dziale marketingu BMW w Argentynie. Natomiast Kolumbijczyk Juan Aponte, zanim przyjechał do Europy, jako senior copywriter pracował pięć lat w TBWA Bogota. Przygotowywał koncepty kreatywne dla takich marek, jak Adidas, Abbott Laboratories, Energizer, Hyundai, UNICEF, Western Union.

Pilar Boschetto i Juan Aponte  spotkali się podczas studiów Brother School of Creativity w Barcelonie i pracują jako team od października 2017 roku.

Talent Program to projekt dotyczący wymiany doświadczeń; jest adresowany do pracowników i studentów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata.

(AMS, 02.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwa z trzech domów mediowych Jakuba Bierzyńskiego z zyskiem w 2017 roku

Jakub Bierzyński (fot. Piotr Król/„Press”)

Należące do Jakuba Bierzyńskiego domy mediowe OMD i Easymedia zakończyły 2017 rok z zyskiem, firma PHD odnotowała zaś stratę – wynika ze sprawozdań spółek złożonych w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Spółka OMD, której podstawową działalnością jest planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych, miała w 2017 roku 414,9 mln zł przychodów netto, czyli o 6,1 proc. więcej, niż rok wcześniej. Na większe przychody wpływ miało pozyskanie nowych klientów z branży przewozowej, tekstylnej, bankowej i turystycznej. Firma odnotowała zysk netto 4,7 mln zł (w 2016 roku zysk wynosił 465,6 tys. zł). Firma tłumaczy w sprawozdaniu, że większy zysk był wynikiem "mniejszych pozostałych kosztów operacyjnych wynikających z rezerw".

W ramach spółki OMD funkcjonują dwa oddziały: OMD Optimum Media i OMD Macroscope.
Z kolei spółka Easymedia zanotowała na koniec 2017 roku 20,7 mln zł przychodów (wzrost o 71 proc.) i zysk 796,7 tys. zł netto. Firma informuje w sprawozdaniu, że zamierza rozwinąć ofertę usług opartych na nowych technologiach.

Natomiast dom mediowy PHD miał na koniec 2017 roku 29,6 mln zł netto przychodów (wzrost o 149,7 proc.) i stratę netto 250,9 tys. zł. W planach firmy zarząd spółki wymienia rozwój oferty usług mediowych w oparciu o dane i narzędzia analityczne oraz zintensyfikowanie działań związanych z pozyskaniem nowych klientów.

Ponadto w ramach Grupy OMD działa spółka Omnicom Media Group (OMG), która świadczy na rzecz OMD, PHD i Easymedia usługi w zakresie m.in. administracji, zarządzania finansami i negocjowania warunków współpracy z dostawcami usług mediowych. W 2017 roku OMG miało 91,9 mln zł netto przychodów (wzrost o 11,2 proc.) i 13,7 mln zł zysku netto. W ramach OMG działa agencja marketingu efektywnościowego Digital Resolution.

Dyrektorami zarządzającymi domów mediowych OMD Optimum Media i OMD Macroscope są odowiednio: Anna Podskarbi i Robert Plesko. Firmą Easymedia zarządza Marek Wochna. Po tym jak z końcem lutego 2018 roku z grupą OMD rozstał się Tadeusz Żórawski, stanowisko dyrektora zarządzającego PHD pozostało nieobsadzone.

(IKO, 03.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo