Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nawojka Chałupińska awansowała na dyrektor zarządzającą Tidala w Polsce

Nawojka Chałupińska do zespołu Tidala dołączyła w lipcu 2017 roku (fot. materiały prasowe)

Nawojka Chałupińska została dyrektor zarządzającą platformy streamingowej Tidal w Polsce.

Chałupińska przez ostatni rok zajmowała stanowisko dyrektora marketingu Tidala. Wcześniej była m.in. head of PR & communications w 4fun Media, brand managerem Radia Zet Chilli i project managerem w G+J Polska.

Do kwietnia dyrektorem generalnym Tidal Polska był Adrian Ciepichał, który przeszedł do spółki E-muzyka i objął stanowisko prezesa.

Marketingiem zajmuje się teraz – przy wsparciu agencji Salty Concept (social media) oraz 2 koma 7 (PR i eventy) – junior marketing manager Izabella Kasprzyk.

(KOZ, 01.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chiny twierdzą, że nie ma tematu powrotu "ocenzurowanego Google'a"

The Intercept podał, że Google pracuje nad wyszukiwarką cenzurującą treści niewygodne dla komunistycznych władz (fot. pixabay.com)

Doniesienia o tym, że Google może wrócić na chiński rynek ze specjalnie przygotowaną, ocenzurowaną wyszukiwarką, są nieprawdziwe – podał w czwartek państwowy chiński dziennik „Zhengquan Ribao”.

Portal The Intercept poinformował w środę, cytując wewnętrzne dokumenty Google’a oraz anonimowe źródła, że amerykański koncern od 2017 roku pracuje nad wyszukiwarką cenzurującą treści niewygodne dla komunistycznych władz tego kraju, w tym dotyczące praw człowieka, pokojowych protestów i demokracji czy krytyczne wobec chińskiego rządu.

Według tego portalu przedstawiciele Google’a porozumiewali się w tej sprawie z chińskimi urzędnikami, a ocenzurowana wyszukiwarka mogłaby zacząć działać w ChRL w ciągu najbliższych sześciu lub dziewięciu miesięcy.

W oświadczeniu przesłanym agencji Bloomberga firma Google odmówiła komentarza w sprawie „spekulacji na temat przyszłych planów”.

Z kolei dziennikarze „Zhengquan Ribao” dowiedzieli się w „odpowiednich urzędach” w Chinach, że informacja o powrocie Google’a jest nieprawdziwa – podała gazeta, a za nią szereg poczytnych chińskich portali.

Plotki o rzekomym otwarciu dostępu do Google’a czy innych zachodnich serwisów pojawiają się w prasie regularnie, ale w praktyce lista usług blokowanych przez komunistyczne władze Chin stale się wydłuża. Są wśród nich portale społecznościowe Facebook i Twitter, platforma YouTube, komunikator WhatsApp oraz witryny wielu międzynarodowych mediów.

Większość usług Google’a została w Chinach zablokowana w 2010 roku, gdy firma odmówiła cenzurowania treści. Pengpai Xinwen podaje, powołując się na analityków, że „biorąc pod uwagę kontekst międzynarodowy i krajowy” wyszukiwarka Google prawdopodobnie nie wróci do Chin w najbliższej przyszłości.

RAQ, PAP

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo