"Tygodnik Powszechny" i "Wprost" ze wzrostem sprzedaży w maju
(fot.Pixabay.com)
O 15,96 proc. wzrosła średnia sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) w maju w porównaniu z tym miesiącem 2017 roku. Wzrost średniej sprzedaży o 9,14 proc. odnotował też "Wprost" (AWR Wprost).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w maju wyniosła 94 279 egz. (spadek o 11,13 proc.). "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął średnią sprzedaż 86 000 egz. (spadek o 9,18 proc.).
Duże spadki notują tygodniki prawicowe: "Sieci" (Fratria) – 41 808 egz. (spadek o 30,18 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 34 146 egz. (spadek o 16,62 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 24 079 egz. (spadek o 32,62 proc.).
Nadal rosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" – w maju wyniosła 25 705 egz. (wzrost o 15,96 proc.). Wynik poprawił też "Wprost" – 19 568 egz. (wzrost o 9,14 proc.).
Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 108 272 egz. (spadek o 10,90 proc.). Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 238 683 egz. (spadek o 9,69 proc.).
(JOK, 19.07.2018)