Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" i "Wprost" ze wzrostem sprzedaży w maju

(fot.Pixabay.com)

O 15,96 proc. wzrosła średnia sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) w maju w porównaniu z tym miesiącem 2017 roku. Wzrost średniej sprzedaży o 9,14 proc. odnotował też "Wprost" (AWR Wprost). 

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w maju wyniosła 94 279 egz. (spadek o 11,13 proc.). "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął średnią sprzedaż 86 000 egz. (spadek o 9,18 proc.).

Duże spadki notują tygodniki prawicowe: "Sieci" (Fratria) – 41 808 egz. (spadek o 30,18 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 34 146 egz. (spadek o 16,62 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 24 079 egz. (spadek o 32,62 proc.).

Nadal rosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" – w maju wyniosła 25 705 egz. (wzrost o 15,96 proc.). Wynik poprawił też "Wprost" – 19 568 egz. (wzrost o 9,14 proc.).  

Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 108 272 egz. (spadek o 10,90 proc.). Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 238 683 egz. (spadek o 9,69 proc.). 

(JOK, 19.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.