Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Narkiewicz zajmuje się strategią w Mindshare

Michał Narkiewicz odpowiada m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek (fot. materiały prasowe)

Michał Narkiewicz objął stanowisko strategy manager, business development w domu mediowym Mindshare Polska (GroupM). 

Narkiewicz odpowiada m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji, opracowywanie i moderowanie warsztatów. W poprzednich latach związany był z agencjami Red8 Advertising, BBDO, Brasil Warsaw, K2. Odpowiadał za tworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Gerber Organic i Dicoflor.

(IKO, 12.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tadeusz Żórawski rozpoczyna cykl płatnych konferencji SmartHuman

Tadeusz Żórawski jest dyrektorem projektu w IAA Polska (fot. archiwum prywatne)

Tadeusz Żórawski, były dyrektor zarządzający domu mediowego PHD, a obecnie dyrektor projektu w IAA Polska, założył firmę SmartHuman, która zajmie się organizacją cyklicznych spotkań poświęconych nowym technologiom.

– SmartHuman jest czymś nowym na polskim rynku, zbliżonym do firmy konsultingowej, ale też gromadzącym społeczność ludzi i firm zainteresowanych rozwiązaniami smart i ich wdrażaniem – zapowiada Tadeusz Żórawski.

Spotkania będą płatne (około 100 zł od osoby) i będą miały charakter 1,5-godzinnych konferencji. Poprowadzi je Żórawski, przy współpracy z przedstawicielami marek, które zamierza zapraszać do projektu. Rocznie ma odbywać się od 20 do 24 spotkań, co oznacza, że będą organizowane średnio co dwa–trzy tygodnie. Pierwsze odbędzie się 24 lipca. Partnerem projektu została firma Brain Embassy, w siedzibie której będą odbywały się konferencje.

Każde spotkanie będzie dotyczyło jednego z sześciu obszarów: smart connections, smart health, smart home, smart travel, smart work, smart world. Żórawski będzie dzielił się wiedzą na temat rozwoju mediów społecznościowych, medycyny regeneracyjnej, sztucznej inteligencji czy technologii blockchain. – Od dłuższego czasu gromadzę informacje o tym, jakie rozwiązania technologiczne są wdrażane w biznesie i w świecie konsumenckim. Pokażę, jakie rozwiązania w tej dziedzinie są dostępne dla polskich firm na świecie i w Polsce. Jest już sporo takich rozwiązań u nas, na rynku są dostępne informacje, ale rozproszone i firmom często brakuje orientacji, do kogo zwrócić się w danej dziedzinie – mówi Żórawski. Założyciel SmartHuman liczy, że w spotkaniach będzie uczestniczyło po ok. 150 osób.

Według Małgorzaty Węgierek, CEO Havas Media Group, projekt SmartHuman ma szansę na powodzenie. – Z pewnością jest to ciekawa alternatywa dla dużych konferencji, które są nieporównywalnie droższe. Formuła smart umożliwia wybór interesującej nas tematyki, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Nie bez znaczenia jest fakt, że projekt wynika z pasji Tadeusza Żórawskiego. Teraz ważne jest, jak go wypromuje – komentuje Węgierek.

Tadeusz Żórawski będzie łączył prowadzenie firmy SmartHuman z obowiązkami w IAA Polska. Do marca 2018 roku był dyrektorem zarządzający domu mediowego PHD. Wcześniej był wieloletnim prezesem domu mediowego Universal McCann.

(IKO, 13.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo