Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Narkiewicz zajmuje się strategią w Mindshare

Michał Narkiewicz odpowiada m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek (fot. materiały prasowe)

Michał Narkiewicz objął stanowisko strategy manager, business development w domu mediowym Mindshare Polska (GroupM). 

Narkiewicz odpowiada m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji, opracowywanie i moderowanie warsztatów. W poprzednich latach związany był z agencjami Red8 Advertising, BBDO, Brasil Warsaw, K2. Odpowiadał za tworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Gerber Organic i Dicoflor.

(IKO, 12.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.