Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Warszawskiego Wieczoru" twierdzi, że składuje gazetę na parkingu w centrum Warszawy

PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank twierdzą, że nie zgadzały się na umieszczanie ich logotypów w dwutygodniku "Warszawski Wieczór"

Warszawski ruch miejski Miasto jest Nasze poinformował na Twitterze, że w centrum Warszawy u zbiegu ulic Nowogrodzkiej i Marszałkowskiej porzucone zostały palety z dwutygodnikiem "Warszawski Wieczór", na okładce którego jest kandydat na prezydenta Patryk Jaki. Wydawca zapewnia, że gazeta nie została wyrzucona, tylko jest tam składowana.

Miasto jest Nasze na Twitterze napisało: "W centrum Warszawy (Nowogrodzka/Marszałkowska) porzucono 2 palety »Warszawskiego Wieczoru« z@PatrykJaki na okładce!! Posprzątajcie ten syf. Macie zezwolenie @ZDM_Warszawa na zajęcie chodnika?". Do wpisu dołączono zdjęcia.

Mateusz Branicki, wydawca "Warszawskiego Wieczoru", twierdzi, że to nieporozumienie. - Nie dwie palety, tylko piętnaście – prostuje. - Tyle ich było na początku, ale większość już rozdaliśmy i tylko dwie palety zostały. Ani jeden numer gazety nie został wyrzucony, zostały rozdane. I nie działo się to na ulicy, a na moim miejscu parkingowym. Branicki zapewnia, że "Warszawski Wieczór" jest w tym miejscu składowany. - Trzymamy gazety tam, gdzie jest nam wygodnie – mówi.

Na okładce najnowszego wydania bezpłatnego dwutygodnika "Warszawski Wieczór" (nr 12/2018) jest Patryk Jaki, kandydat PiS na prezydenta Warszawy. Na dole okładki są logotypy państwowych spółek: PKP i Poczty Polskiej. W środku jest tekst o Alior Banku i baner z logo tego banku. PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank twierdzą, że nie zgadzały się na publikację ich logotypów i zapowiadają kroki prawne.

(AMS, 06.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital "Vogue"

Hanna Rydlewska pozostaje szefową działu reportażu w "Vogue" (fot. materiały prasowe)

Hanna Rydlewska, dotychczasowa redaktor prowadząca serwis Vogue.pl, została dyrektorem działu digital miesięcznika "Vogue" (Conde Nast International). To nowo utworzone stanowisko w wydawnictwie.

Hanna Rydlewska odpowiada za strategię rozwoju online "Vogue" i zajmie się m.in. rozbudowywaniem portfolio produktów digitalowych. Rydlewska jest też szefową działu reportażu "Vogue".

Do zespołu Vogue.pl dołączyły Barbara Czyżewska (wcześniej związana m.in. z polską edycją "i-D") i Anna Konieczyńska-Dobrosielska (wcześniej m.in. sekretarz redakcji "InStyle"), które zostały redaktorkami online. Mateusz Golis w Vogue.pl został natomiast redaktorem działu wideo. W ostatnich latach pracował jako freelancer przy produkcjach dokumentalnych i reklamowych.

(JOK, 06.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY