Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eksperci: Wygasić reklamy z Adamem Nawałką

Przy okazji mundialu Adama Nawałkę chętnie zatrudniano do promocji marek (fot. materiały prasowe)

Firmy, które wykorzystują w kampaniach wizerunek Adama Nawałki, który przestaje być selekcjonerem reprezentacji Polski, powinny zakończyć działania reklamowe z nim - oceniają eksperci od komunikacji marketingowej.

3 lipca Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, poinformował na konferencji prasowej, że po przegranym mundialu Adam Nawałka przestaje być selekcjonerem reprezentacji Polski - pozostanie nim tylko do 30 lipca.

Z okazji mundialu Adam Nawałka był jedną z najchętniej zatrudnianych osób w kampaniach reklamowych. Pojawił się w kampanii wizerunkowej parówek Berlinki (Animex), występował jako ambasador marki Samsung, reklamował piwo Warka (Grupa Żywiec) i napoje izotoniczne 4Move Professional.

Zdaniem Dariusza Kubuja, stratega z firmy Kubuj Strategia, reklamodawcy powinni 
natychmiast zdjąć reklamy z Adamem Nawałką. - Te reklamy drażnią widzów i ośmieszają marki. Należało je wycofać już po meczach z Senegalem i z Kolumbią – uważa Kubuj.
- Marki powinny teraz po prostu pozwolić dogasnąć kampaniom wykorzystującym jego wizerunek albo zrekonstruować przekazy zbyt niedopasowane do rzeczywistości – komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. - Adam Nawałka wypada z obiegu marketingowo-reklamowego. Przestał być trenerem reprezentacji Polski, więc na tym poziomie nie jest już atrakcyjny dla reklamodawców – dodaje Kita.

Dlatego Warka już nie promuje się Adamem Nawałką. - Kampania została zaplanowana na określony czas, zrealizowana zgodnie z planem i już się zakończyła niezależnie od decyzji PZPN – mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych z Grupy Żywiec. 

Samsung i 4Move nie odpowiedziały na nasze pytanie o kampanie z Nawałką. Z kolei rzecznik prasowy Animeksu, właściciela marki Berlinki, odmówił komentarza.

(IKO, 04.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.