Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ben & Jerry’s rozpoczął długofalową kampanię na rzecz praw osób LGBT

Na pl. Zbawiciela w miejscu kwiatowej instalacji w kształcie tęczy na kilka godzin pojawił się hologram (screen Facebook.com/BenJerrys)

Marka lodów Ben & Jerry’s (Unilever) akcją reaktywowania tęczy na placu Zbawiciela rozpoczęła długofalową kampanię na rzecz praw osób LGBT w Polsce.

W piątek na placu Zbawiciela w Warszawie w miejscu kwiatowej instalacji w kształcie tęczy (która wielokrotnie była podpalana, a ostatecznie została zdemontowana) na kilka godzin pojawił się wodno-świetlny hologram tej samej wielkości.

Tą akcją marka rozpoczęła działania komunikacyjne wspierające osoby LGBT, a także współpracę ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości. Pomysłodawcą tęczy w postaci hologramu jest agencja 180heartbeats + Jung von Matt. 

Marka Ben & Jerry’s oficjalnie wsparła tegoroczną Paradę Równości, która przeszła przez Warszawę w sobotę.

(IKO, 10.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.