Ben & Jerry’s rozpoczął długofalową kampanię na rzecz praw osób LGBT
Na pl. Zbawiciela w miejscu kwiatowej instalacji w kształcie tęczy na kilka godzin pojawił się hologram (screen Facebook.com/BenJerrys)
Marka lodów Ben & Jerry’s (Unilever) akcją reaktywowania tęczy na placu Zbawiciela rozpoczęła długofalową kampanię na rzecz praw osób LGBT w Polsce.
W piątek na placu Zbawiciela w Warszawie w miejscu kwiatowej instalacji w kształcie tęczy (która wielokrotnie była podpalana, a ostatecznie została zdemontowana) na kilka godzin pojawił się wodno-świetlny hologram tej samej wielkości.
Tą akcją marka rozpoczęła działania komunikacyjne wspierające osoby LGBT, a także współpracę ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości. Pomysłodawcą tęczy w postaci hologramu jest agencja 180heartbeats + Jung von Matt.
Marka Ben & Jerry’s oficjalnie wsparła tegoroczną Paradę Równości, która przeszła przez Warszawę w sobotę.
(IKO, 10.06.2018)