Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google nadal najdroższą marką świata

Wartość marki Google szacowana jest obecnie na 302,1 mld dol. (fot. pixabay.com)

Marka Google, podobnie jak w ubiegłym roku, uplasowała się na najwyższej pozycji rankingu 100 najdroższych marek świata BrandZ TOP 100.

W najnowszym rankingu 100 największych marek wyceniono je łącznie na 4,4 biliona dol., czyli o 21 proc. więcej w porównaniu z ub.r. Jest to największy wzrost wartości marek rok do roku w historii rankingu publikowanego od 12 lat.

Wartość marki Google szacowana jest obecnie na 302,1 mld dol. (wzrost o 23 proc. w porównaniu z 2017 rokiem). Na kolejnych miejscach zestawienia znalazły się: Apple (300,6 mld dol., wzrost o 28 proc.), Amazon (207,6 mld dol., wzrost o 49 proc.), Microsoft (201 mld dol., wzrost o 40 proc.) i Tencent (179 mld dol., wzrost o 65 proc.).

Publikowany przez WPP i Kantar Millward Brown ranking BrandZ TOP 100 bazuje na badaniu wartości marek, które łączy wnioski z wywiadów przeprowadzonych z ponad 3 mln konsumentów na całym świecie i analizę wyników finansowych poszczególnych firm (na podstawie danych Bloomberg i Kantar Worldpanel).

(LL, 31.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.