Wspólny pakiet reklamowy RRM-u i Ad.pointu
05.07.2006, 09:29
"Potencjometr" – tak nazywa się wspólna oferta reklamowa RRM-u (dom sprzedaży m.in. Radia Zet i Radiostacji) i Ad.pointu. Obejmuje ona Radiostację, sieć Radio Planeta i Antyradio.
Pakiet adresowany jest do reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do słuchaczy w wieku 15-35 lat, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Skupione w ”Potencjometrze” stacje nadają w 14 miastach. – Antyradio, mimo że adresowane do trochę starszych osób, nie niszczy młodzieżowego profilu tej oferty, a za to ją wzbogaca – mówi Jaromir Sroga, dyrektor dział sprzedaży RRM-u. Najdroższy, 30-sekundowy spot w pakiecie kosztuje 2 tys. zł netto (dla porównania – w Radiostacji za najdroższy spot trzeba zapłacić 850 zł netto). W pakiecie nie znalazło się Radio Bis, mimo że Polskie Radio było jednym z inicjatorów stworzenia oferty złożonej ze stacji młodzieżowych. – RRM wyliczył, że współsłuchalność między Radiostacją a Radiem Bis jest zbyt duża – tłumaczy Tomasz Drzewosowski, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia SA. Ale zarówno on, jak i Jaromir Sroga nie wykluczają, że Radio Bis dołączy jeszcze do pakietu. Wyłączność na sprzedaż ”Potencjometru” mają RRM i CR Media Consulting SA.(KRZ, 05.07.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










