Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Azoty wybierze w przetargu agencję do kompleksowej obsługi

Zakłady Azotowe Kędzierzyn SA (fot. materiały prasowe)

Grupa Azoty Zakłady Chemiczne „Police" wybiera w przetargu agencję reklamową –  wynika z ustaleń "Presserwisu".

Wybrana agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją kampanii wizerunkowej Grupy Azoty. Przetarg ma charakter full service.

Grupa Azoty ZCH „Police" oferuje m.in.: nawozy sztuczne (m.in. Polifoska, Polidap, Polimag, Amofoska, Pulan, Zaksan, Salmag, Saletrzak), tworzywa sztuczne, pigmenty, chemikalia itp. 

Za obsługę marki Polifoska (nawozy wieloskładnikowe) odpowiada obecnie agencja S4.

(AMS, 15.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojewódzki promuje krem do twarzy Bielenda, a Margaret maseczkę

Profil kuba_wojewodzki_official obserwuje 774 tys. osób (fot. screen profilu)

Na Instagramie Kuba Wojewódzki, prowadzący talk-show w TVN, promuje krem do twarzy "Only for man" marki Bielenda, a piosenkarka Margaret - maseczkę "Crazy Mask" - to realizacja strategii działań prowadzonych przez markę.

Bielenda od kilku lat promuje się poprzez współpracę z celebrytami, których angażuje do promowania produktów kosmetycznych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat). Są to działania projektowe, chociaż z niektórymi ponawiają współpracę, jak w przypadku Margaret, która we wtorek 15 maja opublikowała na Instagramie post z maseczką oczyszczającą "Crazy Mask" i jednocześnie promowała konkurs "#ambasadorkaBielenda2018". 10 maja Kuba Wojewódzki opublikował z kolei post zachwalający krem dla mężczyzn.
- Współpraca z artystami czy z osobowościami medialnymi stanowi część działań influencer relations, realizowanych w głównej mierze dla premier kosmetycznych czy projektów specjalnych. Są to działania regularne, których efektem jest od kilku do kilkunastu różnych rekomendacji dla danej serii produktów. Stawiamy na różnorodność budowania zasięgu, a nie koncentrujemy się na jednej osobie, ponieważ zależy nam na dotarciu do różnych grup wiekowych - mówi "Presserwisowi" Paweł Wujkowski, PR manager Cappuccino PR, agencji obsługującej Bielendę. Zaznacza, że działania z wykorzystaniem influencerów sprawdzają się, ponieważ kształtują opinię ludzi, dla których często jest to pierwszy kontakt z produktem.
Bielendę promowały w mediach społecznościowych już Joanna Krupa, Marieta Żukowska, Dominika Grosicka, Anna Wendzikowska, Dawid Woliński i Jarosław Bieniuk. Z kolei Małgorzata Foremniak w maju 2018 roku wystąpiła w kampanii reklamowej marki.

(IKO, 16.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY