TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja OS3 wprowadziła szereg zmian. Objęły strukturę, zespół i identyfikację wizualną

Zmiany w agencji OS3 mają ją przekształcić w digital relations agency. W ostatnim czasie zmieniły się: struktura, zespół i identyfikacja wizualna.

Zespół agencji OS3 w ostatnich miesiącach powiększył się o kilkanaście osób – teraz w jej dwóch biurach (w Warszawie i Rybniku) jest 45 pracowników. Kierują nimi: prezes OS3 Group i CEO agencji OS3 David Meister, client service director Monika Sokołowska (dołączyła do agencji w listopadzie ub.r.) i business development director Maciej Hilt.

Do zespołu dołączył Michał Kobierzewski, który objął nowo utworzone stanowisko executive creative directora (odpowiada za działy: kreacji, innowacji i social mediów). To były właściciel i dyrektor agencji Madeby, która została wchłonięta przez OS3 (wraz z sześcioosobowym zespołem). Klientami Madeby są m.in. Pernord Ricard (Wyborowa), Centrum Marszałkowska, Hotel Pałac Czarny Las, Villa Foksal.

Z kolei Bartosz Gąsiorowski objął w OS3 dotychczas nieobsadzone stanowisko dyrektora strategii (poprzednio takie samo zajmował w agencji Syzygy). Odpowiada za strategiczną obsługę kluczowych klientów agencji, nadzoruje strategię komunikacji marki, dba o rozwój kompetencji zespołu.

- Zmiany w zespole odzwierciedlają nowe kompetencje agencji – mówi Michał Kobierzewski. - Nie chcemy być agencją, której klienci jedynie przekazują brief, aby zajęła się komunikacją do określonej wcześniej strategii. Chcemy być partnerem naszych klientów na wcześniejszym etapie, partnerem nie tylko komunikacyjnym, ale też biznesowym - dodaje Kobierzewski.

Wśród nowych klientów OS3 są: m.in. Philips Lighting Poland, Polregio (Przewozy Regionalne), Ronson Development Group, BBI Development SA, Resibo, Kilargo i właściciel marki Marilyn (bielizna dla kobiet).

- Wymienieni klienci zostali zdobyci w przetargach – zaznacza client service director Monika Sokołowska. – Przekonał ich do nas brak granic między światem offline i online, co wymaga od agencji kompleksowego myślenia o marce na każdym etapie: od obecności marki w mediach, przez kontakt w miejscu sprzedaży, po finalną decyzję zakupową przy półce - dodaje Sokołowska.

- Wracamy do klasycznej szkoły, która myśli i działa z perspektywy człowieka, marki i idei, a potem narzędzi i formatów. Fundamentalna jest dla nas szeroko rozumiana technologia, która pozwala ludziom na zupełnie nowe doświadczenie marki – mówi David Meister.

Zmianom w pozycjonowaniu agencji towarzyszy nowa identyfikacja wizualna - nowe logo i hasło, modyfikacja pisowni nazwy. - W nowy znak wpisaliśmy relacje, które dla nas są bardzo ważne i definiują podejście naszego zespołu do klientów agencji, a także do procesu projektowania rozwiązań oraz komunikacji. Stąd serce, które umieściliśmy w logo, używając zapisu tekstowego emotikonu - wyjaśnia Kobierzewski.

(AMS, 24.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.