Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama displayowa ma wciąż największy udział w przychodach brytyjskich wydawców

(fot. Pixabay)

Według raportu Association for Online Publishing i firmy Deloitte w całym 2017 roku przychody brytyjskich wydawców wzrosły o 5,6 proc. - przede wszystkim dzięki reklamie displayowej.

Przychody z działalności cyfrowej brytyjskich wydawców wzrosły w ub.r. do poziomu 365,5 mln funtów. Ich głównym czynnikiem napędowym był 27-proc. wzrost przychodów z reklamy displayowej - wyniosły one 189,2 mln funtów w porównaniu z 148,9 mln funtów rok wcześniej.

Na rynku brytyjskim rośnie też znaczenie przychodów z prenumerat: w ub.r. wzrosły one o 8 proc. do 34 mln funtów.

Wydawcy tytułów z sektora B2C zanotowali wzrost przychodów o 8,1 proc. w skali roku, podczas gdy wydawcy z sektora B2B odnotowali ich spadek o 6,5 proc. Mimo tego spadku, przychody z prenumerat wydawców B2B wzrosły o 15 proc. w skali roku i teraz stanowią średnio 45 proc. ich rocznych przychodów.

(MM)

 

(08.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.