”Newsweek”: na stacjach Orlenu bez ”Playboya” i ”CKM”
Ze stacji Orlenu znika część czasopism, a kilka ma być promowanych (fot. materiały prasowe Orlenu)
Z oferty stacji benzynowych PKN Orlen znikną magazyny dla mężczyzn, m.in. ”Playboy” i ”CKM” (Marquard Media Polska) – podał ”Newsweek” na swojej stronie internetowej.
Pracownik koncernu w rozmowie z dziennikarzem gazety poinformował, że prezes Orlenu Daniel Obajtek stworzył listę tytułów, których nie będzie można kupić na stacjach. Znalazły się na niej m.in. miesięcznik ”Playboy” i ”CKM”. Dodał, że jest też lista magazynów, które mają być promowane – m.in. ”Tygodnik do Rzeczy”.
”Z tego, co wiemy, jest to osobista decyzja prezesa Orlenu” – powiedział wicenaczelny ”CKM” Mateusz Zieliński, cytowany przez Newsweek.pl. ”Zapewne wynika z pobudek ideologicznych, ale też niewątpliwie z nieznajomości tematu. „CKM”, ale też np. „Playboy”, to pisma lifestyle‘owe, w których poruszamy różne męskie tematy: publikujemy wywiady, materiały o sporcie, motoryzacji i kulturze. Tematy erotyczne stanowią zaledwie ułamek naszej zawartości” – zwrócił uwagę.
(KOZ, 21.03.2018)