Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" podnosi ceny prenumeraty

Prenumerata "Tygodnika Powszechnego" w dotychczasowej cenie będzie dostępna do 20 marca br.

"Tygodnik Powszechny" (wydawca Tygodnik Powszechny) od 21 marca 2018 roku podnosi ceny prenumeraty krajowej - średnio o 11 proc. Wydawca tłumaczy to 60-procentową podwyżką kosztów wysyłki przez Pocztę Polską.

Tygodnik ma dwa rodzaje prenumeraty krajowej - "ekonomiczna" kosztuje 99 zł (za kwartał), 189 zł (półrocze), 299 zł (rok), a "priorytetowa" odpowiednio: 109 zł, 209 i 349 zł.

"Ze względu na niespodziewaną podwyżkę kosztu wysyłki prenumeraty wprowadzoną przez Pocztą Polską - zostaliśmy zmuszeni do zmiany cenników. Dokładamy wszelkich starań, by podwyżka była jak najmniej dotkliwa" - informuje "Tygodnik Powszechny" na swojej stronie internetowej.

Za wysyłkę prenumeraty za pośrednictwem Poczty Polskiej odpowiada drukarnia Quad Graphics w Wyszkowie. Jak tłumaczy dyrektor wydawnictwa Jacek Ślusarczyk, po zeszłorocznej podwyżce, w lutym br. poczta podniosła cenę wysyłki prenumeraty zwykłej o 60 proc. "O zamiarze wprowadzenia tegorocznej podwyżki dowiedzieliśmy się od przedstawicieli Quad Graphics z początkiem stycznia. Skala estymowanej wówczas podwyżki przekraczała 120 proc. W ciągu jednego roku podwyżki wysyłki prenumeraty wprowadzone przez Pocztę Polską przekroczyły łącznie poziom 100 proc. W tej chwili koszty wysyłki stanowią ponad jedną trzecią ceny prenumeraty" - podkreśla dyrektor wydawnictwa.

Press

"Monopol Poczty Polskiej jest w tej chwili na rynku obsługi prenumeraty zupełny, a ogromna większość wydawców prasy w Polsce znalazła się w pożałowania godnym położeniu" - ocenia Jacek Ślusarczyk.

Nowy cennik zostanie opublikowany w najnowszym numerze tygodnika 20 marca br., w którym będą także szczegóły nowej oferty - rocznej prenumeraty specjalnej dla juniorów i seniorów.

Jak informuje wydawca, w br. liczba prenumerat "Tygodnika Powszechnego" przekroczyła poziom 7,2 tys. egz. Ponad 97 proc. to prenumeraty redakcyjne, opłacane w wydawnictwie - większość z nich to prenumeraty roczne. W 2017 roku prenumerata wydania papierowego tygodnika wynosiła średnio 7 120 egz. na numer.

"Tygodnik Powszechny" był jedynym tygodnikiem ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem wyniosła 24 231 egz.

(GDYJ, 13.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca dwumiesięcznika "Fashion Magazine" kupił serwis modowy Fashionpost.pl

Serwis Fashionpost.pl istnieje od 2015 roku (screen Fashionpost.pl)

Wydawnictwo Fashion Group kupiło serwis Fashionpost.pl. Założyły go w 2015 roku Maryna Tomaszewska, była dyrektor kreatywna magazynów lifestylowych, m.in. "MaleMena", i Justyna Duszyńska, była dyrektor sprzedaży w Onecie.

Fashionpost.pl to serwis o modzie, designie, kulturze, wellness i urodzie. Według danych, które podają twórczynie serwisu, ma on 180 tys. unikalnych użytkowników i 900 tys. odsłon miesięcznie. - Tworzyłyśmy serwis z myślą o jego sprzedaży. W ciągu trzech lat czas zrealizowaliśmy 230 projektów i kampanii dla największych marek modowych i urodowych, takich jak Chanel, H&M, Ecco, Sephora, Nike, Solar – mówi Justyna Duszyńska, ale nie podaje, za ile serwis został sprzedany.

Po transakcji redaktor naczelną Fashionpost.pl została Marzena Singh, która od 2015 roku jest redaktor naczelną "Fashion Magazine". Redaktor prowadzącą jest natomiast Katarzyna Błażuk, która wcześniej związana była m.in. z "Elle", "Show", "InStyle", a ostatnio pracowała jako dziennikarka Fashionpost.pl.

- Obecnie stały zespół redakcji dwumiesięcznika i serwisu tworzy szesnaście osób, w tym trójka dziennikarzy i art director, związani dotychczas z serwisem Fashionpost.pl – mówi Izabela Szostak-Smith, marketing manager Fashion Group.

Zbigniew Kokot, szef działu reklamy w Fashion Group, informuje, że prace nad szczegółowym cennikiem reklam do serwisu i magazynu potrwają do końca marca.

(JOK, 13.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo