Od początku roku zainteresowanie mediów Sławomirem wzrosło dwukrotnie
Sławomir od 11 marca w TVP 2 prowadzi teleturniej muzyczny "Big Music Quiz" (fot. materiały prasowe)
Wokalista Sławomir (to pseudonim sceniczny Sławomira Zapały), twórca tzw. rock polo, zadebiutował 11 marca jako prowadzący nowy teleturniej muzyczny "Big Music Quiz" w TVP 2. Od sylwestra, kiedy podczas koncertu Telewizji Polskiej w Zakopanem zaśpiewał "Miłość w Zakopanem", jego marka w mediach się umacnia.
Sławomir jest obecny na polskiej scenie muzycznej od czterech lat. Po tym jak wystąpił podczas koncertu "Sylwester marzeń" w Zakopanem TVP 2, internetowe serwisy plotkarskie okrzyknęły go "bezapelacyjnym królem sylwestra", a piosenka "Miłość w Zakopanem" na YouTube ma 125 mln wyświetleń (stan na 11 marca).
Według danych Press-Service Monitoring Mediów w styczniu w mediach tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) wzmianki o Sławomirze pojawiły się 62 razy, w serwisach internetowych - 290 razy, a w mediach społecznościowych 2640 razy (w tym 57,5 proc. to wpisy na Facebooku).
W lutym zainteresowanie mediów Sławomirem nie malało. W prasie, radiu i telewizji informacje o nim pojawiły się 109 razy, a w internecie już 501 razy. Mniej natomiast było wzmianek w mediach społecznościowych - 1 493 (86 proc. na Facebooku).
Jednak nadal większe zainteresowanie niż Sławomir wzbudza Zenek Martyniuk (gwiazda sceny disco polo i wokalista zespołu Akcent). W lutym w mediach społecznościowych pisano o nim 3750 razy, w mediach tradycyjnych - 98 razy, a w serwisach internetowych - 358 razy.
O kulisach powstania projektu i marki Sławomir oraz o tym, co stoi za jego sukcesem marketingowym, piszemy w najnowszym numerze magazynu "Press".
(JS, 12.03.2018)