Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od początku roku zainteresowanie mediów Sławomirem wzrosło dwukrotnie

Sławomir od 11 marca w TVP 2 prowadzi teleturniej muzyczny "Big Music Quiz" (fot. materiały prasowe)

Wokalista Sławomir (to pseudonim sceniczny Sławomira Zapały), twórca tzw. rock polo, zadebiutował 11 marca jako prowadzący nowy teleturniej muzyczny "Big Music Quiz" w TVP 2. Od sylwestra, kiedy podczas koncertu Telewizji Polskiej w Zakopanem zaśpiewał "Miłość w Zakopanem", jego marka w mediach się umacnia.

Sławomir jest obecny na polskiej scenie muzycznej od czterech lat. Po tym jak  wystąpił podczas koncertu "Sylwester marzeń" w Zakopanem TVP 2, internetowe serwisy plotkarskie okrzyknęły go "bezapelacyjnym królem sylwestra", a piosenka "Miłość w Zakopanem" na YouTube ma 125 mln wyświetleń (stan na 11 marca).

Według danych Press-Service Monitoring Mediów w styczniu w mediach tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) wzmianki o Sławomirze pojawiły się 62 razy, w serwisach internetowych - 290 razy, a w mediach społecznościowych 2640 razy (w tym 57,5 proc. to wpisy na Facebooku).

W lutym zainteresowanie mediów Sławomirem nie malało. W prasie, radiu i telewizji informacje o nim pojawiły się 109 razy, a w internecie już 501 razy. Mniej natomiast było wzmianek w mediach społecznościowych - 1 493 (86 proc. na Facebooku).

Jednak nadal większe zainteresowanie niż Sławomir wzbudza Zenek Martyniuk (gwiazda sceny disco polo i wokalista zespołu Akcent). W lutym w mediach społecznościowych pisano o nim 3750 razy, w mediach tradycyjnych - 98 razy, a w serwisach internetowych - 358 razy.

O kulisach powstania projektu i marki Sławomir oraz o tym, co stoi za jego sukcesem marketingowym, piszemy w najnowszym numerze magazynu "Press".

(JS, 12.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ma do końca kwietnia czas na podjęcie z Emitelem negocjacji ws. MUX8

(fot. pixabay.com)

Jeśli Telewizja Polska do 30 kwietnia br. nie podejmie negocjacji z firmą Emitel, operatorem MUX8, w sprawie wejścia na ten multipleks, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpocznie postępowanie koncesyjne na wolne miejsca na tym multipleksie - wynika z projektu decyzji zmieniającej rezerwację na MUX8.

Na ósmym multipleksie od jesieni 2016 roku nadają kanały: Zoom TV, Nowa TV, Metro i Telewizja WP. Dotychczas swoich stacji nie umieściła na MUX8 Telewizja Polska TVP, mimo że KRRiT przyznała jej trzy sloty – na trzy kanały w standardowej rozdzielczości albo na jeden w wysokiej rozdzielczości i jeden w standardowej. TVP mimo zapowiedzi dotychczas nie zaoferowała swoich kanałów na MUX8.

KRRiT poinformowała, że jej przewodniczący pozytywne rozpatrzył wniosek prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczący projektu sentencji decyzji o zmianie rezerwacji częstotliwości na MUX8. Zmiana polegać ma na dodaniu, że TVP otrzyma trzy sloty na multipleksie, o ile do 30 kwietnia br. złoży wniosek o zawarcie umowy o dostępie do multipleksu. Jeśli do tego czasu spółka nie rozpocznie negocjacji z operatorem MUX8, KRRiT rozpisze na te miejsca postępowanie koncesyjne.

- Ósmego marca Krajowa Rada przysłała postanowienie, w którym uzgodniła projekt decyzji zmieniającej rezerwację na MUX8 zgodnie z wnioskiem Emitelu. W przeciągu 30 dni prezes UKE powinien rozstrzygnąć sprawę dotyczącą zmiany rezerwacji - informuje rzecznik UKE Martin Stysiak.

KRRiT przypomniała, że warunkiem uzyskania rezerwacji częstotliwości na MUX8 przez Emitel było m.in. zobowiązanie do nadawania na nim kanałów TVP.

(KOZ, 12.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo