Dział: PRASA

Dodano: Marzec 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjski tygodnik muzyczny „New Musical Express” rezygnuje z wersji drukowanej

Tygodnik „New Musical Express” był jednym z najbardziej rozpoznawalnych tytułów muzycznych w Wielkiej Brytanii. Po 66 latach znika jego wersja drukowana.

„NME” okazjonalnie będzie wypuszczał wydanie specjalne w wersji drukowanej – jak informuje wydawca, głównie w celu zaspokojenia apetytu gwiazd na obecność w druku. Serwis internetowy NME.com ma działać nadal.

Szczyt popularności magazynu przypadł na 1964 rok, a jego sprzedaż przekraczała wówczas 300 tys. egz. Tytuł był podstawowym źródłem informacji dla fanów zespołów The Beatles i The Rolling Stones.

W 2015 roku magazyn zmienił model biznesowy - po tym, jak jego sprzedaż spadła do 15 tys. egz. tygodniowo, stał się tytułem bezpłatnym.

Serwis internetowy NME.com uruchomiono 21 lat temu i od tego czasu zajmuje jedną z czołowych pozycji w segmecie serwisów muzycznych. Miesięcznie przyciąga ponad 3 mln unikalnych użytkowników z Wielkiej Brytanii i ponad 13 mln użytkowników z całego świata.

(MM, 10.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.