Dział: PRASA

Dodano: Marzec 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Agora chce mieć 45 restauracji, aby uniezależnić się od rynku reklamy

45 restauracji z szybkim jedzeniem w cztery lata zamierza uruchomić spółka Helios należąca do Grupy Agora. Pierwszy lokal powstanie w drugiej połowie 2018 roku.

6 marca br. spółka Helios SA zawarła umowę inwestycyjną z Piotrem Komórem i Piotrem Grajewskim (obaj zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus i Iguana Lounge) w celu założenia spółki, która będzie prowadzić działalność gastronomiczną. Restauracje Agory będą działały przede wszystkim w galeriach handlowych. Zgodnie z założeniami projektu gośćmi nowej sieci restauracji mają być osoby w wieku 20-35 lat, dla których duże znaczenie mają cena i jakość produktów.

"Z perspektywy Agory projekt utworzenia sieci restauracji ma istotne znaczenie, ponieważ wiąże się z rosnącą zamożnością Polaków i zmianą w ich wydatkach konsumpcyjnych, a nie rynkiem reklamowym. Liczymy na to, że dzięki temu projektowi w dłuższej perspektywie udział przychodów Grupy Agora pochodzących spoza rynku reklamowego będzie rósł" – informuje Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory, odpowiadająca za nowe przedsięwzięcia.

Planowana inwestycja Helios SA w nową działalność to około 10 mln zł.

(GK, 07.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.