Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 100 tys. egz.
06.03.2018, 07:26
W styczniu 2018 roku największą średnią sprzedaż ogółem wśród dzienników ogólnopolskich miał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Dziennikiem z najmniejszym spadkiem sprzedaży w porównaniu ze styczniem 2017 roku był "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska).
Średnia sprzedaż ogółem "Faktu" wyniosła w styczniu br. 261 702 egz. i była niższa o 6,5 proc. niż w tym samym miesiącu ub.r. Na drugim miejscu był "Super Express" (ZPR Media) – 124 345 egz. (spadek o 9,31 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 96 668 egz. (spadek o 18,25 proc.). Najmniejszy spadek odnotował "Puls Biznesu", który sprzedawał średnio 8772 egz. (spadek o 4,66 proc.).
(GDYJ, 06.03.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter