Kanał "Tygodnika Podhalańskiego" najpopularniejszy na YouTube
(screen YouTube)
Materiały z kanału "Tygodnika Podhalańskiego" (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) na YouTube w styczniu br. miały najwięcej wyświetleń wśród gazet regionalnych i lokalnych - wynika z raportu przygotowanego przez firmę Sotrender.
Materiały przygotowane przez redakcję "Tygodnika Podhalańskiego" miały 522 909 wyświetleń, czyli o 13 proc. więcej, niż w grudniu 2017 roku.
Dalej w zestawieniu znalazły się kanały: "Dziennik Wschodni" (Corner Media) – 385 579 wyświetleń (wzrost o 1 proc.), "Gazeta Olsztyńska" (Grupa WM) – 303 090 wyświetleń (wzrost o 2 proc.), "Gazeta Lubuska" (Polska Press Grupa) – 157 107 wyświetleń (wzrost o 0,4 proc.), "Dziennik Łódzki" (Polska Press Grupa) – 118 399 wyświetleń (wzrost 2 proc.) oraz "Express Bydgoski” ( Express Media) – 111 055 wyświetleń (wzrost o 2 proc.).
Najpopularniejsze wideo, "Mamed Khalidov mówi o najbliższej walce i nie tylko", miała "Gazeta Olsztyńska". Zostało opublikowane 25 stycznia br. i miało 62 694 wyświetlenia oraz 567 polubień.
(JOK, 05.03.2018)