Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Ekrany” z nową szatą graficzną

Dwumiesięcznik filmowy „Ekrany” od marcowego wydania, a zarazem pierwszego w tym roku, ukazuje się w nowej szacie graficznej.

Press

Najważniejsze modyfikacje to zmiana pisowni tytułu, nowe logo oraz sposób prezentacji tekstów. Dotychczas stosowano zapis „EKRANy”. Czerwone literami z podtytułem „Film & Media” widniały na okładce dwumiesięcznika od maja 2011 roku. Po zmianach tytuł pisma zapisywany jest czarną czcionką w kwadratowej ramce z dotychczas stosowanym podtytułem. Czarno na białym drukowane są też teksty. Dotychczas często stosowano kolorowe i zdjęciowe tła.

To pierwsza zmiana layoutu w blisko siedmioletniej historii pisma. Jego założycielem jest Rafał Syśka, który we wstępniaku do nowego numeru ogłosił swoją rezygnację z funkcji redaktora naczelnego. To stanowisko obejmie Miłosz Stelmach, jego dotychczasowy zastępca.

Założyciel „Ekranów” zapowiedział też kilka nowości w wydaniu drukowanym i internetowym. „Inaugurujemy w tym roku działalność wideoesejów, poszerzamy ofertę internetowych tekstów, a na łamach pisma piszemy nie tylko o starych dziejach kina, lecz również o cyfrowych rewolucjach” - pisze Rafał Syska.

Pismo wydawane jest przez Stowarzyszenie Przyjaciół Czasopisma o Tematyce Audiowizualnej „Ekrany” oraz Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

(PAZ, 01.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.