Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BuzzFeed zanotował prawie 65 miliardów odsłon treści wideo w 2017 roku

(fot. pixabay.com)

BuzzFeed znalazł się na pierwszym miejscu wśród cyfrowych firm, których materiały wideo cieszyły się największą popularnością w 2017 roku. Wideo tego portalu na Facebooku i YouTube zanotowały łącznie 64,8 miliardów odsłon.

Około 110 należących do BuzzFeeda marek wygenerowało łącznie 57,4 miliardów odsłon materiałów video na Facebooku i 7,4 miliardów na YouTubie - donosi Variety powołując się na firmę badawczą Tubular Labs. Jednak skala tego zasięgu niekoniecznie przekłada się na wysokość przychodów. Przykładowo, według danych Tubular Labs, jedna z marek BuzzFeed (Tasty - kanał o tematyce żywieniowej) wygenerowała sama 12,6 mld odsłon na Facebooku, ale tylko 8 proc. jej materiałów była treściami sponsorowanymi.

Na liście najpopularniejszych firm mediowych dostarczających treści wideo, za BuzzFeedem znalazł się Time Warner z 25 miliardami odsłon na Facebooku i 18,7 mld odsłon na YouTube. Trzecie miejsce zajął adresowany do millenialsów brytyjski serwis rozrywkowy LADbible z 51,3 mld, ale tylko 31,6 milionami a You Tube. Na dalszych miejscach uplasowały się Disney oraz UNILAD.

Według danych Tubular Labs łącznie treści wideo w zeszłym roku odnotowały ponad 10 bilionów odsłon - był to spadek z poziomu ponad 13 bilionów zarejesterowanych rok wcześniej.

(MM, 26.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.