BuzzFeed zanotował prawie 65 miliardów odsłon treści wideo w 2017 roku
(fot. pixabay.com)
BuzzFeed znalazł się na pierwszym miejscu wśród cyfrowych firm, których materiały wideo cieszyły się największą popularnością w 2017 roku. Wideo tego portalu na Facebooku i YouTube zanotowały łącznie 64,8 miliardów odsłon.
Około 110 należących do BuzzFeeda marek wygenerowało łącznie 57,4 miliardów odsłon materiałów video na Facebooku i 7,4 miliardów na YouTubie - donosi Variety powołując się na firmę badawczą Tubular Labs. Jednak skala tego zasięgu niekoniecznie przekłada się na wysokość przychodów. Przykładowo, według danych Tubular Labs, jedna z marek BuzzFeed (Tasty - kanał o tematyce żywieniowej) wygenerowała sama 12,6 mld odsłon na Facebooku, ale tylko 8 proc. jej materiałów była treściami sponsorowanymi.
Na liście najpopularniejszych firm mediowych dostarczających treści wideo, za BuzzFeedem znalazł się Time Warner z 25 miliardami odsłon na Facebooku i 18,7 mld odsłon na YouTube. Trzecie miejsce zajął adresowany do millenialsów brytyjski serwis rozrywkowy LADbible z 51,3 mld, ale tylko 31,6 milionami a You Tube. Na dalszych miejscach uplasowały się Disney oraz UNILAD.
Według danych Tubular Labs łącznie treści wideo w zeszłym roku odnotowały ponad 10 bilionów odsłon - był to spadek z poziomu ponad 13 bilionów zarejesterowanych rok wcześniej.
(MM, 26.02.2018)