Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frisco.pl ma nową platformę komunikacji

Supermarket internetowy Frisco.pl ma nową platformę komunikacji. Promuje się  teraz hasłem "Frisco.pl - Definicja lepszych zakupów".

"Frisco.pl w nowej platformie komunikacji uświadamia, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu" - informuje Maria Najda, kierownik marki Frisco.pl. 

Frisco.pl prowadzi kampanią w internecie (display, social media), radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za strategię i przygotowanie kampanii odpowiada agencja LiquidThread, a za działania marketingu efektywnościowego - Performics. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. 

(IKO, 25.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.