Dział: INTERNET

Dodano: Luty 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Businessinsider.com.pl zyskał 3,2 mln użytkowników po zamknięciu Biznes.onet.pl

Pixabay

Businessinsider.com.pl (Grupa Onet-RAS Polska) w styczniu br. był wiceliderem rankingu serwisów w kategorii biznes, finanse i prawo w badaniu PBI/Gemius.

W kategorii biznes, finanse i prawo Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) miał w styczniu br. 6,8 mln użytkowników – o 3,8 proc. więcej, niż w styczniu ub.r. Łącznie wykonali oni 64,6 mln odsłon (wzrost o 5,6 proc.). Wszystkie serwisy Money.pl (a nie tylko z grupy biznes, finanse i prawo) miały w styczniu 7 mln użytkowników (wzrost o 5,9 proc.) i 66,7 mln odsłon (wzrost o 6,1 proc.).

Businessinsider.com.pl odwiedziło 5,4 mln internautów wobec 2,3 mln rok wcześniej (wzrost o 137,5 proc.). Liczba odsłon wzrosła niemal czterokrotnie – z 9,6 mln do 35,4 mln. W ub.r. Grupa Onet-RAS Polska zamknęła serwis Biznes.onet.pl (w styczniu ub.r. miał 4,2 mln użytkowników). Businessinsider.com.pl jest obecnie jedynym serwisem biznesowym Onetu.

W czołówce kategorii biznes, finanse i prawo jest również Infor.pl (Grupa Infor) z 4,5 mln użytkowników (wzrost o 2,9 proc.) i 18,8 mln odsłon (o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej). Wszystkich użytkowników Infor.pl było 4,7 mln (wzrost o 2,8 proc.), co przełożyło się na 20,1 mln odsłon (wzrost o 1,1 proc.).

 

(KOZ, 23.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

News UK zachęca reklamodawców: publikujcie facebookowe reklamy na naszych łamach

Pixabay

Brtyjski wydawca News UK wpadł na oryginalny pomysł konkurowania z Facebookiem. Zachęca reklamodawców do publikowania facebookowych reklam na łamach serwisów internetowych jak The Sun i The Times - informuje Digiday. 

Propozycja News UK jest możliwa do zrealizowania dzięki narzędziu umożliwiającemu reklamodawcom publikację ogłoszenia dokładnie w takiej samej formie i formacie, jak na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Po skorzystaniu z narzędzia, replika reklamy na którejś z platform społecznościowych zostanie przeskalowana i dopasowana do miejsc reklamowych na mobilnej stronie The Times oraz na mobilnej i desktopowej wersji strony The Sun. Wysokość reklamy musi być różna, w zależności od formy socialmediowego postu: czy jest to wideo, zwykły obraz, czy tekst na Twitterze. Użytkownicy mogą polubić lub sujbskrybować reklamowy komunikat.

Podobno już dwóch dużych reklamodawców z branży modowej i mediowej korzysta z tego narzędzia, ale News UK nie podaje ich marek. Wydawca chwali się natomiast, że może zaoferować swoim reklamodawcom nawet 80 mln odsłon we wszystkich swoich serwisach. 

"Biorąc pod uwagę wszystkie wątpliwości co do wizerunku reklamowanych marek w środowiskach, w których są one narażone na obecność wśród nieprawdziwych i kłamliwych informacji, nasze narzędzie może rozwiązywać ten problem - marki mogą pojawiać się w bezpiecznym dla siebie otoczeniu" - skomentowała dla serwisu Digiday Rebecca Reeve-Kendall odpowiedzialna za strategię socialmediowe News UK

 

(MM, 23.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo