Dział: PRASA

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" jedynym tygodnikiem ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku

"Tygodnik Powszechny" poprawił sprzedaż w 2017 roku w porównaniu z 2016 rokiem.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w 2017 roku wyniosła 109 105 egz. (spadek o 7,87 proc. w stosunku do 2016 roku). "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął sprzedaż 96 822 egz. (spadek o 13,64 proc.), a "Tygodnik Powszechny" - 24 231 egz. (wzrost o 14,07 proc.).
Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 123 450 egz. (spadek o 5,23 proc.), "Sieci" (Fratria) – 61 836 egz. (spadek o 13,56 proc.), "Tygodnika do Rzeczy" (Orle Pióro) – 42 163 egz. (spadek o 20,70 proc.) i "Gazety Polskiej" (Forum) – 34 289 (spadek o 2,66 proc.).

"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał 265 924 egz. (spadek o 5,22 proc.).

W grudniu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) wyniosła 108 646 egz. (spadek o 9,50 proc. w stosunku do grudnia 2016 roku). "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął sprzedaż 99 374 egz. (spadek o 17,20 proc.), a "Tygodnik Powszechny" – 31 114 egz. (wzrost o 21,37 proc.).

Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 126 196 egz. (spadek o 4,78 proc.), "Sieci" (Fratria) – 55 007 egz. (spadek o 21,29 proc.), "Tygodnika do Rzeczy" (Orle Pióro) – 39 296 egz. (spadek o 21,08 proc.) i "Gazety Polskiej" (Forum) – 32 087 (spadek o 7,27 proc.).

"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał 251 964 egz. (spadek o 8,59 proc.). (JOK)

 

(r,o, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse zadowolone z "MasterClass" Małgorzaty Domagalik

Rozmowa Małgorzaty Domagalik z Andrzejem Sewerynem była planowana na trzy godziny, a trwała ponad pięć (fot. materiały prasowe Edipresse Polska)

Edipresse Polska podpisało umowę z Małgorzatą Domagalik na dwanaście imprez z jej udziałem z cyklu "MasterClass – sztuka konwersacji". Pierwsza rozmowa z aktorem i reżyserem Andrzejem Sewerynem okazała się sukcesem, będą kolejne.

Format "MasterClass – sztuka konwersacji" zadebiutował 1 lutego br. na 50. piętrze apartamentowca Złota 44 w Warszawie. Gościem Małgorzaty Domagalik był aktor i reżyser teatralny Andrzej Seweryn. W kolacji uczestniczyło około trzydziestu osób, które za udział płaciły po 1200 zł. Partnerem produkcji była agencja Bloom box.

- Andrzej Seweryn przeszedł samego siebie. Wzruszał, bawił, opowiadał o tym, jacy mistrzowie go ukształtowali, o życiu bez maski i przyjaciołach, którzy go otaczają. Fascynująco opowiadał o teatrze, kulisach zawodu oraz serdecznie dyskutował z uczestnikami kolacji. Odpowiadał na wszystkie pytania. Sypał anegdotami – mówi Małgorzata Domagalik.

Edipresse informuje, że podpisało z Małgorzata Domagalik umowę na dwanaście tego typu spotkań. Kolejne zaplanowano na połowę marca br. Bilety sprzedawane są w sklepie Hitsalonik.pl. Rozmowy będą rejestrowane i emitowane w serwisach internetowych Edipresse.

(JOK, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo