Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel Bwin ukarany za reklamy wprowadzające w błąd

(fot. sports.bwin.com)

Specjalizujący się w internetowych zakładach sportowych i grach bukmacherskich koncern GVC zapłaci 350 tys. funtów (ponad 1,6 mln zł) kary za reklamy wprowadzające w błąd klientów.

Kara została nałożona przez brytyjskiego regulatora rynku reklamowego Advertising Standards Authority (ASA). Ten orzekł, że GVC w swoich kampaniach reklamowych informował o gratisowych bonusach pieniężnych dla klientów - w rzeczywistości takich korzyści jednak nie oferował. GVC jest m.in. właścicielem popularnego serwisu bukmacherskiego Bwin.

(LL, 16.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.