Dział: PRASA

Dodano: Luty 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"CKM" jako jedyny w segmencie ze wzrostem sprzedaży w listopadzie 2017 roku

(fot pexels / pixabay.com / lic. CC0)

Liderem pod względem sprzedaży ogółem w listopadzie 2017 roku w segmencie miesięczników dla mężczyzn był "Men's Health" (Motor-Presse Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

"Men's Health" zanotował średnią sprzedaż 28 219 egz., co oznacza spadek o 21,61 proc. w stosunku do tego samego miesiąca z 2016 roku. Na kolejnych miejscach były: "Playboy" (Marquard Media Polska) – 23 795 egz. (spadek o 21,05 proc.), "CKM" (Marquard Media Polska) – 19 106 egz. (wzrost o 6,21 proc.), "Logo" (Agora SA) – 15 138 egz. (spadek o 31,70 proc.). (JOK)

 

(JOK, 11.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.