Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Pastuszka i Michał Ulidis partnerami agencji Publicon

Katarzyna Pastuszka (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Pastuszka została partnerem zarządzającym agencji Publicon. Na business development managera awansowała Karolina Sikorska, a partnerem i szefem kreacji firmy został Michał Ulidis.

Katarzyna Pastuszka związana jest z agencją Publicon od siedmiu lat, ostatnio była senior PR managerem. Jako partner zarządzający odpowiada za standard dostarczanych projektów i przebieg relacji z klientami.

Szefem działu kreacji i jednocześnie partnerem agencji został Michał Ulidis, wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Nowi partnerzy otrzymają udziały w firmie do końca tego roku.
Wraz z Ulidisem do firmy dołączył Mikołaj Ławnicki - jako senior graphic designer (jest autorem nowego key visual agencji).

W Publiconie utworzono stanowisko business development managera - została nim Karolina Sikorska (wcześniej była senior PR managerem). Poza nową rolą wciąż odpowiada za PR firmy. Na senior PR managerów awansowały Marta Dunajko i Aleksandra Witkowska (dotychczas były PR managerami).

Do agencji dołączyła też Paulina Laufer-Orłowska. Jako PR manager odpowiada za rozbudowanie kompetencji Publiconu w zakresie employer brandingu (wcześniej związana była z Grupą Impel i z Crédit Agricole).

Szymon Sikorski, CEO Publicon, podkreśla, że zmiany w agencji podyktowane są długą obecnością firmy na rynku (działa od 2006 roku) i coraz lepszym rozumieniem potrzeb partnerów biznesowych oraz własnych.

(IKO, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Jedliński otworzył agencję komunikacji finansowej

Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Karol Jedliński i Wojciech Chodkowski (fot. materiały prasowe)

Były dziennikarz "Pulsu Biznesu" Karol Jedliński otworzył agencję komunikacji finansowej Hagen Comm.

Hagen Comm ma współpracować z firmami z sektora innowacji. Wśród pierwszych klientów agencji są m.in. notowane na New Connect spółki – XTPL i Nestmedic. Hagen Comm oferuje relacje inwestorskie, public relations i usługi konsultingowe.
Karol Jedliński przez niemal 14 lat związany był z "Pulsem Biznesu". W kilkuosobowym zespole Hagen Comm, poza Jedlińskim, pracują m.in. Aleksandra Zarychta-Kuzalska (wcześniej kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej) i Wojciech Chodkowski (jako asystent biegłego rewidenta pracował przy audytach finansowych spółek giełdowych).

(KOZ, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo