"Puls Biznesu" z najmniejszym spadkiem sprzedaży w 2017 roku
W 2017 roku największą sprzedaż ogółem wśród ogólnopolskich dzienników utrzymał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), choć stracił ponad 7 proc. Najmniejszy spadek sprzedaży odnotował "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - tylko 2,78 proc.
W 2017 roku największą sprzedaż ogółem wśród ogólnopolskich dzienników utrzymał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), choć stracił ponad 7 proc. Najmniejszy spadek sprzedaży odnotował "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - tylko 2,78 proc.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, sprzedaż ogółem "Faktu" wyniosła w 2017 roku 261 413 egz. i była niższa o 7,05 proc. niż w 2016 roku. Na drugim miejscu był "Super Express" (ZPR Media) – 128 601 egz. (spadek o 6,86 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 110 948 egz., która odnotowała najwyższy spadek rok do roku: o 21,12 proc. Zaś najmniej stracił "Puls Biznesu" - 2,78 proc.; zajmuje dziewiątą pozycję w segmencie ze średnią sprzedażą 9802 egz.
W grudniu 2017 roku sprzedaż ogółem "Faktu" wyniosła 259 386 egz. i była niższa o 4,87 proc. niż w grudniu 2016 roku. Na drugim miejscu był "Super Express" – 130 611 egz. (spadek o 3,34 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" – 110 077 egz. (spadek o 17,13 proc.). Jedynym tytułem, który odnotował wzrost sprzedaży w grudniu 2017 roku, był "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) – 10 321 egz. (wzrost o 4,74 proc.). (JOK)
(JOK, 06.02.2018)