Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery zmienił agencję PR do komunikacji korporacyjnej

Discovery Networks w zakresie komunikacji korporacyjnej rozpoczął współpracę z agencją Point of View Business Communications Consultancy.

Nowa agencja została wybrana po przeglądzie ofert, szczegółów nadawca nie podaje. Dotychczas w tym zakresie pracowała dla Discovery Publicis Consultans Poland.
Za PR programowy Discovery Networks odpowiada agencja Flywheel.

(KOZ, 05.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.