”Tygodnik nr 1” ma wydanie ogólnopolskie
26.06.2006, 09:23
Bezpłatny ”Tygodnik nr 1” (Przedsiębiorstwo Wydawniczo-Poligraficzne Presspo SA), który dotąd ukazywał się jedynie w powiecie poznańskim, zyskał wydanie ogólnopolskie.
W związku z tym nakład tygodnika zwiększył się do 580 tys. egz. (dane wydawcy). Jeszcze w marcu średni nakład jednorazowy tego tytułu wynosił 100 tys. egz. (dane ZKDP). Wersja ogólnopolska różni się od poznańskiej zawartością i objętością - liczy od ośmiu do16 stron. Nie zawiera informacji lokalnych, które mieszczą się w wydaniu poznańskim (objętość od 24 do 32 stron). Przygotowuje ją ten sam zespół, co wydanie wielkopolskie. W całym kraju tytuł jest wykładany w piątki w 2200 sklepach sieci Żabka należących do spółki kontrolowanej przez Mariusza Świtalskiego, właściciela gazety. W Poznaniu ”Tygodnik nr 1” można otrzymać również w sklepach spożywczych nienależących do sieci Żabka. Jak zapowiada Konrad Napierała, naczelny tygodnika i prezes zarządu spółki wydającej tytuł, w planach jest poszerzanie ogólnopolskiej sieci kolportażu o nowe punkty i zwiększanie objętości pisma.(ML, 26.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










