Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Tygodnik nr 1” ma wydanie ogólnopolskie

Bezpłatny ”Tygodnik nr 1” (Przedsiębiorstwo Wydawniczo-Poligraficzne Presspo SA), który dotąd ukazywał się jedynie w powiecie poznańskim, zyskał wydanie ogólnopolskie.

W związku z tym nakład tygodnika zwiększył się do 580 tys. egz. (dane wydawcy). Jeszcze w marcu średni nakład jednorazowy tego tytułu wynosił 100 tys. egz. (dane ZKDP). Wersja ogólnopolska różni się od poznańskiej zawartością i objętością - liczy od ośmiu do16 stron. Nie zawiera informacji lokalnych, które mieszczą się w wydaniu poznańskim (objętość od 24 do 32 stron). Przygotowuje ją ten sam zespół, co wydanie wielkopolskie. W całym kraju tytuł jest wykładany w piątki w 2200 sklepach sieci Żabka należących do spółki kontrolowanej przez Mariusza Świtalskiego, właściciela gazety. W Poznaniu ”Tygodnik nr 1” można otrzymać również w sklepach spożywczych nienależących do sieci Żabka. Jak zapowiada Konrad Napierała, naczelny tygodnika i prezes zarządu spółki wydającej tytuł, w planach jest poszerzanie ogólnopolskiej sieci kolportażu o nowe punkty i zwiększanie objętości pisma.

(ML, 26.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.