Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Abczdrowie.pl na czele domen wpływających na wyniki portali

(fot. pixabay.com)

W Grupie Onet-RAS Polska obok Onet.pl największy jest Fakt24.pl, a w Grupie Wirtualna Polska po Wp.pl znajduje się Abczdrowie.pl.

Analizując wyniki badania PBI/Gemius za grudzień ub.r., przyjrzeliśmy się, jakie domeny generują największy ruch grupom, do których należą największe portale.

W Grupie Onet-RAS Polska po portalu Onet.pl (17,3 mln użytkowników; 1,72 mld odsłon) największy wpływ na wyniki ma serwis ”Faktu” – Fakt24.pl (6,1 mln użytkowników; 95,3 mln odsłon). Następnie Businessinsider.com.pl (4,4 mln użytkowników; 25,4 mln odsłon), Komputerswiat.pl (4,1 mln użytkowników; 15,1 mln odsłon) i Vod.pl (4 mln użytkowników; 18,6 mln odsłon).

W przypadku Grupy Wirtualna Polska obok Wp.pl (14,8 mln użytkowników; 2,5 mld odsłon) największe są: Abczdrowie.pl (6,8 mln użytkowników; 44,3 mln odsłon), O2.pl (6,5 mln użytkowników; 401,1 mln odsłon), Money.pl (6,3 mln użytkowników; 51,1 mln odsłon) i Pudelek.pl (4,6 mln użytkowników; 185,2 mln odsłon).

W Grupie Interia.pl oprócz Interia.pl (13,2 mln użytkowników; 755,9 mln odsłon), w czołówce znajdują się: Smaker.pl (4,5 mln użytkowników; 37,5 mln odsłon), Pomponik.pl (3,8 mln użytkowników; 46,1 mln odsłon), Chomikuj.pl (3 mln użytkowników; 40,9 mln odsłon) i Rmf24.pl (2,7 mln użytkowników; 15,1 mln odsłon).

Z kolei w Grupie Gazeta.pl po Gazeta.pl (9,5 mln użytkowników; 258,3 mln odsłon) najwięcej internautów odwiedza: Wyborcza.pl (5,6 mln użytkowników; 53,4 mln odsłon), Plotek.pl (4 mln użytkowników; 71,8 mln odsłon), Sport.pl (3,1 mln użytkowników; 48,1 mln odsłon) i Blox.pl (2,7 mln użytkowników; 8,8 mln odsłon).

(KOZ, 29.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Video Brothers sprzedaje treści polskich twórców za granicą

Video Brothers najbardziej zainteresowane jest materiałami fabularyzowanymi o tematyce uniwersalnej kulturowo, komediami i produkcjami dla dzieci (fot. materiały prasowe)

Video Brothers, sieć partnerska YouTube, wspiera youtuberów i producentów filmowych w zarabianiu na swoich treściach na zagranicznych rynkach.

Firma oferuje model licencyjny oparty na udostępnieniu plików wideo do emisji na kanałach Video Brothers. Rozliczenie oparte jest na podziale przychodów z reklam przy klipach lub ich zakupie z możliwością wyłączności do emisji zagranicznej. Video Brothers współpracuje także z twórcami niezrzeszonymi w ich sieci.

Paweł Kwaśniewski, video content producer w Video Brothers, podkreśla, że w Polsce produkowane są wysokiej jakości materiały, które po przetłumaczeniu doskonale nadają się do emisji za granicą. Kamil Mrozkowiak, video content manager w Video Brothers, zapewnia, że tymi działaniami nie osłabiają lokalnych kanałów swoich partnerów. - Przy produkcjach przetłumaczonych i zoptymalizowanych przez nasz zespół pod kątem globalnych algorytmów równolegle stosujemy geoblokadę eliminującą dublowanie zasobów w wynikach wyszukiwania dla odbiorców z Polski – wyjaśnia Mrozkowiak. Zaznacza, że najbardziej interesują ich materiały fabularyzowane o tematyce uniwersalnej kulturowo, komedie i produkcje dla dzieci. 

- Warto podkreślić, że oprócz tłumaczenia produkcji w formie napisów coraz częściej pojawiają się też angielskie wersje polskich kanałów – zaznacza Łukasz Skalik, prezes Video Brothers. Przykładem tego jest kanał Historia bez Cenzury prowadzony przez Wojciecha Drewniaka i Tomasza Okonia, którzy od ub.r. prowadzą również anglojęzyczny kanał History Uncensored.

(IKO, 29.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo